شناسهٔ خبر: 143812 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

ساعی در گفت‌وگو با «نماینده»:

لاتاری «غیرت ملی» را نمایان تر کرد

زهرا ساعی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در فیلم لاتاری کارگردان با جسارتی که به خرج داده روایتی از معضلی اجتماعی را به نمایش کشید که در آن مفاهیم اخلاقی ، دینی و انسانی را مطرح کرد و به نوعی غیرت ملی را نمایان تر کرد.

زهرا ساعی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «نماینده» با اشاره به فیلم لاتاری اظهار داشت: فیلمنامه لاتاری از داستانی خوبی بهره برده و به موضوعی بسیار مهم پرداخته که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: در این فیلم کارگردان با جسارتی که به خرج داده روایتی از معضلی اجتماعی را به نمایش کشید که در آن مفاهیم اخلاقی، دینی و انسانی را مطرح کرد و به نوعی غیرت ملی را نمایان تر کرد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: داستان‌هایی همچون لاتاری در بین جامعه از استقبال خوبی برخودار است و باید سینمای ایران به واقعیت های جامعه با نگاهی دینی و تاثیر گذار سوق پیدا کند.

ساعی با اشاره به برنامه هفت نیز گفت: شب گذشته برنامه هفت و نقد آن درباره فیلم لاتاری را دیدم و متاسفانه شاهد عدم سوالات کارشناسی در گفت‌وگوی مجری و کارگردان اثر بودم و معتقدم رسانه ملی باید برای اینگونه برنامه ها از افرادی استفاده که فارغ از نگاه سیاسی و شخصی با نگاهی کارشناسانه و منصفانه به تحلیل بپردازد.

نظر شما