شناسهٔ خبر: 143809 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

آزادی خواه در گفت‌وگو با «نماینده»:

رسانه ملی از مجریان متخصص در برنامه هفت استفاده کند/قضاوت‌های غیرکارشناسی جفا به سینمای ایران است

آزادی خواه2 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قضاوت های غیرکارشناسی به برخی فیلم ها جفا به سینمای ایران است و رسانه ملی بهتر است از مجریان متخصص تر در اجرای برنامه هایی مثل هفت استفاده کند.

حجت الاسلام احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «نماینده» آثار راه یافته به جشنواره فجر اظهار داشت:آثار وارد شده در جشنواره فیلم فجر امسال آثاری بسیار فاخری هستند و سطح جشنواره امسال از نظر کیفی با حضور فیلم‌های خوبی مثل لاتاری، به وقت شام، جشن دلتنگی و ... سطح بالایی است و این فیلم ها می‌توانند به عنوان قله‌های جشنواره محسوب شوند.

وی با اشاره به برنامه هفت نیز گفت: در برنامه هفت کسی که در جایگاه مجری انتقادهای فنی در مورد یک اثر هنری می‌کند این توهین به شعور هنرمندان است، رسانه ملی باید تدبیری بیاندیشد که برنامه تخصصی هفت و فعالین حوزه سینما منتظر تحلیل های این برنامه هستند و مجری این برنامه باید از حداقل تخصص حوزه سینما و نقد فیلم مطلع باشد این که یک مجری کاملا اجتماعی و یا سیاسی اجرای یک برنامه تخصصی هنری و سینما را برعهده بگیرد این جفا به اصحاب سینما است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قضاوت های غیرکارشناسی به برخی فیلم ها جفا به سینمای ایران است و رسانه ملی بهتر است از مجریان متخصص تر در اجرای برنامه هایی مثل هفت استفاده کند.

نظر شما