شناسهٔ خبر: 143650 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تذکر «محمود صادقی»به «آخوندی»

صادقی محمود صادقی به وزیر راه درباره اینکه چرا در شرایط بد آب و هوایی و اختلال در سیستم هواپیمایی کشور به جای تلاش برای کاهش مشکلات مردم، امکانات هواپیمایی را چند دلال چارترکننده در اختیار گرفته اند.

به گزارش «نماینده»، محمود صادقی نسبت به افزایش قیمت بلیت هواپیما توسط واسطه‌گران در شرایط بد آب و هوایی به وزیر راه و شهرسازی تذکر داد:

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، ۱۰ بهمن) پارلمان،  تذکر کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور به شرح زیر است:

**تذکر کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر بهداشت، عدم استفاده اورژانس از امکانات موجود برای کمک به مردمی که گرفتار برف در جاده‌ها شده بودند.

**تذکر ناصری‌نژاد نماینده شادگان به اتفاق ۱۱ تن از نمایندگان به رئیس‌جمهور درباره علت عدم توجه به وضعیت رودخانه کارون و تخلیه پس‌آب‌ها و فاضلاب‌ها در آن چیست؟

**تذکر کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر کشور، نیروی انتظامی در خدمات‌رسانی به مردم در بحران برف عملکرد ضعیفی داشت.

**تذکر فرهنگی نماینده تبریز به اتفاق ۳ تن از نمایندگان به رئیس‌جمهور و وزرای راه و کشور، ضرورت بررسی اقدامات دستگاه‌های مسئول و کوتاهی‌های راهداری، شهرداری و فرمانداری تهران در مدیریت راه‌های منتهی به تهران در تاریخ (۷،۸، ۹ بهمن) که باعث آسیب‌های زیادی به مردم در مسیرهای یاد شده گردیده است.

**تذکر سالک نماینده مردم اصفهان به وزیر کشور، پس از ۲۰ سال پیرامون تقسیمات کشوری با عنایت به رشد شاخصه‌ها از جمله رشد نرخ جمعیت و گسترش شهرها، هر چه سریع‌تر با صدور و مصوبه ارتقاع شهرهای شرق اصفهان به شهرستان و ایجاد فرمانداری اقدام جدی صورت پذیرد.

**تذکر فرهنگی نماینده تبریز به وزیر ارتباطات، ضرورت اجتناب از جمع‌آوری تلفن‌های ثابت از اماکنی در حال احداث بنا می‌باشد.

**تذکر کوچکی‌نژاد نماینده رشت به رئیس‌جمهور، هلال‌احمر در برف چند روز اخیر بسیار ضعیف عمل کرده است.

**تذکر احمد امیرآبادی‌فراهانی نماینده مردم قم به وزیر راه درباره ضعف عملکرد راهداری استان تهران در پیشگیری یخ‌زدگی اتوبان تهران به  قم و جاده قدیم تهران به قم.

**تذکر کوچکی‌نژاد نماینده رشت به وزیر راه، کنترل بحران برف در جاده‌های کشور بسیار ضعیف عمل شده است.

**تذکر محمود صادقی نماینده تهران به وزیر راه درباره اینکه چرا در شرایط بد آب و هوایی و اختلال در سیستم هواپیمایی کشور به جای تلاش برای کاهش مشکلات مردم، امکانات هواپیمایی را چند دلال چارترکننده در اختیار گرفته‌اند و قیمت بلیط‌های اضافه را چند برابر گران کرده‌اند.

نظر شما