شناسهٔ خبر: 143645 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

«رشیدپور» مجری برنامه «هفت» شد

رضا رشیدپور پس از اینکه «مهران مدیری» از اجرای برنامه «هفت» کنار کشید، «رضا رشیدپور» اجرای این برنامه سینمایی را برعهده گرفت.

به گزارش«نماینده»، علی‌رغم اعلام قبلی مدیران شبکه سه مبنی بر حضور مهران مدیری در برنامه «هفت»، در واپسین روزهای باقیمانده تا برگزاری جشنواره فیلم فجر، اعلام شد که «رضا رشیدپور» جایگزین مدیری در اجرای برنامه هفت شده است.

بنا بر این گزارش، زمزمه اجرای مهران مدیری در برنامه هفت ابتدا در کانال‌های تلگرامی منتشر شد و همان زمان وفا ملک‌زاده که روابط عمومی برنامه‌های مدیری را برعهده دارد، در گفت‌وگو با فارس این خبر را تکذیب کرد. اما درست یک هفته بعد مدیر شبکه سه سیما در گفت‌وگویی دیگر با خبرگزاری فارس این خبر را تایید کرد.

شنیده شده بعد از اعلام رسمی این خبر، مهران مدیری که هنوز قراردادی امضاء نکرده بوده نسبت به اعلام خبر واکنش نشان داده و اختلافات بالا گرفته و در نهایت منجر شده تا مدیری و مدیران شبکه سه در نهایت با هم به توافق نرسند.

این اتفاقات در حالی روی داد که خبرگزاری فارس، چندی پیش نیز در گزارشی اعلام کرد که طبق شواهد و برنامه‌ریزی‌ها مهران مدیری به هفت نمی‌رسد و مدیران تلویزیون این بار در حال رایزنی با مجری دیگری برای اجرای برنامه هفت هستند.

در نهایت روابط عمومی صداوسیما این خبر را در قالب مطلبی کوتاه تائید کرد و اعلام کرد که مدیری به دلیل مشغله کاری از اجرای این برنامه کنار کشیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بنابر تائید معاونت سیما، رضا رشید پور برنامه هفت را ویژه جشنواره فیلم فجر روی آنتن خواهد برد.

برنامه هفت ویژه جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به تهیه کنندگی سعید پروینی روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. پیش از این قرار بود مهران مدیری اجرای این برنامه را در ایام دهه فجر به عهده داشته باشد که به دلیل مشغله کاری او در تولید برنامه دورهمی، رضا رشید پور این مسئولیت را پذیرفت.

در مدت زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» که اجرای آن را هم رشیدپور برعهده دارد، به روی آنتن نخواهد رفت.

نظر شما