شناسهٔ خبر: 143601 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

اقدام دادستان قزوین درباره «جلوگیری از پرداخت عوارض» مناسب و قابل حمایت است

پورمختار/* عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اقدام اخیر دادستان قزوین مبنی بر جلوگیری از پرداخت عوارض در آزاد راه قزوین – زنجان گفت: اقدام اخیر دادستان قزوین اقدامی بسیار مناسب، قابل قبول و قابل حمایت است.

به گزارش «نماینده» محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ، با اشاره به اقدام اخیر دادستان قزوین مبنی بر جلوگیری از پرداخت عوارض در آزاد راه قزوین – زنجان گفت: مقام معظم رهبری درسالگرد شهادت شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه تکلیفی را برای قوه قضاییه تعیین کردند و آن تکلیف احقاق حقوق عامه مردم است بنابر این این نوع اقدام، یعنی اقدام اخیر دادستان قزوین در همین راستا بوده و قابل ارزیابی است.

وی افزود: اقدام اخیر دادستان قزوین اقدامی بسیار مناسب، قابل قبول و قابل حمایت است.

پورمختار با بیان اینکه ما موارد اینچنین در آزاد راه‌ها کم نداریم گفت: بالاخره برخی اوقات موضوعاتی در کشور اتفاق می‌افتد و حقوق عامه مردم توسط یک دستگاه به واسطه یک تصمیم غلط تضییع می‌شود لذا اینجا حضور دادستان می‌تواند موثر باشد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: معتقدم چنین آزاد راه‌هایی طبیعتا نیازمند تمامی امکانات و لوازم هستند تا استاندارد باشند بنابر این وقتی که بنا شد هزینه‌هایی سنگینی از خودروها به دلیل عبور از عوراضی گرفته شود و نهایتا در آزادراه‌ها هزینه نشود دیگر این می‌تواند به عنوان تضییع حقوق مردم تلقی شود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضای مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اقدام دادستان قزوین، اقدام مناسبی بود و درراستای وظایف قوه قضاییه قلمداد می‌شود و اتفاقا این اقدام، موجب رضایتمندی مردم شده است.

نظر شما