شناسهٔ خبر: 143596 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

فخاری در گفتگو با«نماینده»:

کلیات طرح ترافیک نیاز به کار بیشتر داشت

فخاری عضو شورای شهر تهران تصریح کرد:معتقدم باید پیرامون جزئیات و پیامدهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آن تامل بیشتر کرد چرا که نیاز به کار مفصل و تامل بیشتری دارد.

گروه پارلمان شهری«نماینده»- در جلسه  روز گذشته شورای شهر تهران، طرح ترافیک جدید پایتخت مورد بررسی قرار گرفت و پس از بیان نظرات معاون حمل و نقل شهرداری تهران و اعضای شورای شهر کلیات آن با ۱۴ رأی موافق و ۶ رأی مخالف به تصویب رسید.

در زمان تصویب این طرح در صحن شوا الهام فخاری به مخالفت به آن پرداخت و خواستار اعمال عدالت در طرح جدید ترافیک شد؛ او پس از رای به کلیات طرح تعیین نرخ عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده مرکزی شهر صحن شورای شهر را ترک کرد.

پس از مخالفت صریح این عضو اصلاح طلب شورا با طرح جدید ترافیک تلاش کردیم گفتگویی با او پیرامون معایب طرح جدید ترافیک انجام دهیم اما به دلیل حضور او در جلسه کمیسیون شورا، مصاحبه به عصر روزگذشته موکول شد، جلسه به پایان رسید و فخاری در مکالمه ای بسیار کوتاه با «نماینده» فقط به بیان مخالفتش با طرح ترافیک پرداخت و از بیان  جزئیات بیشتر که پرسش«نماینده» بود پرهیز کرد.

الهام فخاری"عضو شورای شهر تهران"در گفتگو با «نماینده» با اشاره به مخالفتش با طرح جدید ترافیک که در صحن علنی شورا به تصویب رسید، به«نماینده»، گفت:جایگزین کردن طرحی در این سطحِ اثرگذاری نیازمند فراخوان از نهادهای دانشگاهی و علمی است.

وی تصریح کرد:معتقدم باید پیرامون جزئیات و پیامدهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آن تامل بیشتر کرد چرا که نیاز به کار مفصل و تامل بیشتری دارد.

عضو شورای شهر در پاسخ به این سوال «این طرح در زمان اجرا با چه مشکلاتی روبه رو می شود، "گفت:اجازه دهید در حد همین توضیحاتی که عرض کردم فعلا بسنده کنم.

نظر شما