شناسهٔ خبر: 143590 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

اعلام جزئیات برنامه‌های دهه فجر در مدارس

مدرسه مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش با اعلام جزئیات برنامه‌های دهه فجر در مدارس، گفت: زنگ انقلاب در ۱۴ بهمن‌ماه در مدارس کشور نواخته می‌شود.

به گزارش «نماینده» علی رمضانی مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش، با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش در دهه فجر امسال، اظهار داشت: دو سرود برای دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم با موضوعات انقلابی‌گری، رهبری، ولایت و پرچم جمهوری اسلامی تهیه شده است که در دهه فجر، دانش‌آموزان در همه مدارس به صورت دسته‌جمعی اجرا می‌کنند، ضمن اینکه ۸ تئاتر برای دانش‌آموزان تهیه شده است که با موضوع انقلاب اسلامی و به وسیله دانش‌آموزان در مدارس اجرا می‌شود.  

وی با بیان اینکه پرچم نمادینی متناسب با دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تهیه شده است، گفت: به مدارس اعلام کرده‌ایم تا هر کلاس درس، نمایشگاهی از دستاوردهای دانش‌آموزان در حوزه‌های فرهنگی تشکیل داده و با یکدیگر رقابت کنند.  

مدیرکل فرهنگی و هنری آموزش و پرورش، از نواخته شدن زنگ انقلاب در روز شنبه ۱۴ بهمن در همه مدارس کشور خبر داد و گفت: کارگروهی از همه تشکل‌های دانش‌آموزی تشکیل شده است تا برنامه‌های شادی‌بخش و نشاط‌انگیزی در مدارس کشور برگزار شود.  

رمضانی اضافه کرد: با توجه به ایام فاطمیه و رعایت شئونات مذهبی در اجرای برنامه‌های دهه فجر تأکید شده است؛ ضمن اینکه گروه سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان نیز در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن به اجرای سرود می‌پردازند.  

نظر شما