شناسهٔ خبر: 143342 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

فردی که منتقدینش را «بی‌سواد» می‌داند نقد معصومین را تجویز کرده!/ آقای روحانی! به مردم گرای غلط ندهید

موسوی لارگانی/2 عضو شورای مرکزی نمایندگان ولایی گفت: چگونه کسی که دولت را نقد می‌کند بی‌سواد و بی‌شناسنامه است و آقای رئیس‌جمهور انتقاد از معصومین را هم مجاز می‌داند.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی، عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر در حال حاضر در کشور معصوم نداریم و می توانیم از معصوم هم انتقاد کنیم،  اظهار داشت: برای ملت ایران جای تعجب دارد فردی که ادعای حقوقدانی دارد و سابقه پنج دوره حضور در مجلس را داشته و در انتخابات می‌گوید سرهنگ نیستم  چنین اظهارنظری داشته باشد.  

وی افزود: اگر حتی از یک فرد بی سواد سوال کنیم می‌داند که تمامی حرکات معصومین با اذن پروردگار است، در حدیث قدسی خداوند می‌فرماید: هر کلامی که از دهان معصوم می‌آید وحی است که از سوی ما به او نازل شده است یعنی نه تنها قرآن وحی است کلام پیامبر (ص) وحی خداوند است.

موسوی لارگانی تصریح کرد: اینکه رئیس جمهور می‌گوید در حال حاضر معصوم نداریم و اگر امام زمان هم ظهور کند باید از ایشان نقد شود بسیار جای تعجب دارد چگونه کسی که از رئیس جمهور نقد می‌کند بی سواد و بی شناسنامه است و هزاران نسبت‌های دیگر به آن  فرد داده می‌شود حال رئیس جمهور انتقاد از معصومین را هم مجاز می‌داند. به ویژه در بحث برجام از منتقدین توافق نامه به عنوان دلواپس یاد می‌شد آن زمان که برخی می‌گفتند ما می‌لرزیم رئیس جمهور گفت: اگر می‌لرزید بروید به جهنم!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: در حال حاضر مردم متوجه شدند کسانی که دلواپس بودند حق داشتند ترس آن‌ها از این بود که دشمن بدعهدی و پیمان شکنی کند امروز حتی ظریف به نوعی جزو دلواپسان شده است و می‌گوید نگران هستیم طرف مقابل به توافق نامه عمل نکند.  

وی با بیان اینکه اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه در حال حاضر معصوم نداریم یعنی انتقاد از مقام رهبری مجاز است، افزود: این موضوع جای بسی تعجب دارد که فردی که ادعای حقوقدان بودن را دارد چنین سخنانی مطرح می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه انتقاد همواره خوب است، اما باید سازنده باشد، تصریح کرد: اگر انتقادی درباره رفتار برخی از مسئولان می‌شود باید به دنبال برطرف شدن آن باشیم نه اینکه خود را به یک بیراهه بزنیم چندی قبل مردم نسبت به افزایش قیمت‌ها بیکاری و شرایط معیشتی انتقاد داشتند، اما اینکه بگوییم انتقاد آن‌ها برای آزادتر گذاشتن فضای جامعه است سخن دیگری است.
 
 
عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: آیا فضای آزادتر به این معناست که در خارج از کشور ساخت بمب‌ها را به کاربران تلگرام یاد بدهند؟ منظور بدحجابی و بی حجابی و ولنگاری فرهنگی است یا آزاد گذاشتن فضای منافی عفت در فضای مجازی!؟ نکته جالب این است که حتی افرادی که  بر موج سوار اعتراضات شدند و علیه نظام شعار می‌دادند حتی یک شعار در خصوص آزاد گذاشتن فضای جامعه سر ندادند پس به مردم   آدرس دیگری ندهید.  

موسوی لارگانی یادآور شد: وقتی رقیبان تان در انتخابات اعلام کردند می‌توانند سالی یک میلیون شغل ایجاد کنند گفتید این‌ها توهم است و امکان پذیر نیست چگونه امروز شما می‌گویید که ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کرده اید چه طور این چیزها برای دیگران توهم است، اما برای شما نه!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی خاطرنشان کرد: اینکه صدا و سیما را به دلیل رسانه‌ای کردن افزایش قیمت تخم مرغ زیر سوال ببریم یا اینکه وزیر اطلاعات بگوید رفتار برخی ائمه جمعه باعث بعضی حرکات شده جای سوال و تعجب دارد. معتقدم نباید به مردم  که  ولی نعمتان ما هستندگرای اشتباه بدهیم.

نظر شما