شناسهٔ خبر: 143336 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: میزان

مشکلات متعددی درباره موسسات مالی و اعتباری وجود دارد/ کمیسیون اقتصادی گزارش می‌دهد

پورابراهیمی رئیس «کمیسیون اقتصادی» مجلس گفت: نمی‌گوییم بانک مرکزی اقداماتی درباره موسسات مالی و اعتباری انجام نداده؛، قطعاً کارهایی انجام شده است اما اینکه اعلام می‌کند مشکلات تمام شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد، باید گفت نخیر؛ این خبرها نیست و به شدت مشکلات متعددی در این حوزه‌ها وجود دارد.

به گزارش «نماینده» محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور، گفت: کمیسیون اقتصادی گزارش میدانی خود را درباره روند بررسی مطالبات سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری آماده می‌کند تا از این طریق آخرین وضعیت موسسات مالی و اعتباری مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: همچنین کمیسیون اقتصادی مباحث مربوط به مشکلات گذشته موسسه کاسپین را جداگانه مورد بررسی قرار خواهد داد.

رئیس «کمیسیون اقتصادی» مجلس شورای اسلامی در ارزیابی خود از پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری بیان داشت: معتقدم گزارشات فعلی بانک مرکزی مغایرت‌های قابل توجهی با گزارش میدانی ما دارد.

پورابراهیمی تأکید کرد: نمی‌گوییم بانک مرکزی اقداماتی درباره موسسات مالی و اعتباری انجام نداده؛ قطعاً کارهایی انجام شده است اما اینکه اعلام می‌کند مشکلات تمام شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد، باید گفت نخیر؛ این خبرها نیست و به شدت مشکلات متعددی در این حوزه‌ها وجود دارد.

نظر شما