شناسهٔ خبر: 143328 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

کشف محموله ترانزیتی لوازم التحریر و اسباب بازی تا ۳۰هزار لیتر نفت

نوشت افزار 43 پلیس کشور در ۲۴ ساعت اخیر هشت محموله مهم قاچاق را شناسایی و قاچاقچیان را دستگیر کرد.

به گزارش «نماینده»، مهمترین کشفیات محموله های قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته به شرح زیر بوده است.

کشف ۱۸۳ رأس دام قاچاق در طبس

جانشین انتظامی استان از کشف ۱۸۳ رأس دام قاچاق در شهرستان طبس خبر داد.

سرهنگ"سعید دادگر" در تشریح این خبر گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان طبس هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک شدند و خودرو را به لاین بازرسی هدایت کردند.

کشف بیش از ۵۲ هزار قرص غیرمجاز در چایپاره

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه سواری پژو پارس و کشف ۵۲ هزار و ۴۲۰ عدد قرص غیرمجازدر چایپاره خبر داد.

سردار "ناصر اصلانی" گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری در محور "حمزیان - چایپاره" به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و آن را توقیف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو توقیفی، ۵۲ هزار و ۴۲۰ عدد قرص غیرمجاز کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

کشف ۱۰۷ کیلوگرم موادمخدر در خوزستان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰۷ کیلوگرم تریاک و سوخته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

سردار "حیدر عباس زاده" در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های اندیمشک و بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، ۴ نفر را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند، شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات تخصصی مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۱۰۶ کیلو و ۵۶۰ گرم تریاک، ۹۱۰ گرم سوخته تریاک، ۴ عدد ترازوی توزین موادمخدر و ۴ دستگاه خودرو پژو پارس که مخصوص حمل موادمخدر بود، کشف و ضبط شدند.

کشف بیش از ۲میلیارد ریال کالای قاچاق در اندیمشک

فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

سردار "حیدر عباس زاده " گفت: ماموران ایست و بازرسی پل زال شهرستان "اندیمشک" هنگام کنترل محور های مواصلاتی به یک دستگاه تریلر مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان این که مأموران در بازرسی از خودرو مذکور انواع پارچه و نوار پارچه ای قاچاق کشف کردند، گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند که در این زمینه یک متهم نیز دستگیر شده است.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در رامهرمز

فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز از کشف ۳۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق توسط ماموران انتظامی خبر داد.

سرهنگ "مراد ظاهری" گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی رامهرمز حین گشت زنی هدفمند در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند

وی افزود: در بازرسی از تریلی توقیفی، ۳۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق کشف شد.

سرهنگ ظاهری در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و راهی مراجع قضائی شدند.

کشف ۱۴۰ کیلوگرم تریاک در گلستان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۴۰ کیلو گرم تریاک خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در راستای طرح عملیاتی برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته موفق به شناسایی و دستگیری ۳ نفر از عاملان توزیع مواد مخدر در استان شدند.

وی گفت: در همین راستا بیش از ۱۴۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان کشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو و ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف کالای قاچاق ۵۰ میلیاردی در لرستان

فرمانده انتظامی استان از انهدام ۳ باند بزرگ کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از اولویت های اصلی پلیس در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» مبارزه قاطع و پیگیر با قاچاق کالا است، گفت : طی ۴۸ ساعت گذشته پلیس آگاهی لرستان ۳ باند بزرگ قاچاق کالا را که از جنوب به سمت استان های همجوار بارگیری شده بود شناسایی و منهدم کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات ۹ کانتینر توقیف و ۳ باند قاچاق منهدم و۱۰ نفر شناسایی و دستگیر شدند.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه بر اساس برآوردی که توسط کارشناسان صورت گرفته، ارزش ریالی این محموله های قاچاق ۵۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: تور پلیس در استان گسترده شده و مقابله و مبارزه با قاچاق کالا اولویت اصلی است.

۵ میلیارد اسباب بازی و لوازم‌التحریر قاچاق در خراسان رضوی کشف شد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف محموله ترانزیتی لوازم التحریر و اسباب بازی قاچاق خبر داد.

سردار قادر کریمی گفت: در اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق کالا، اطلاعاتی مبنی بر حمل محموله ترانزیتی سنگین لوازم التحریر و اسباب بازی قاچاق از استان های غربی کشور به خراسان رضوی و مشهد به دست آمد.

فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی افزود: پس از ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی، تیم‌های ورزیده پلیس آگاهی نیشابوری با هدایت سرهنگ بیات مختاری، فرمانده انتظامی این شهرستان به طور ضربتی وارد عمل شده و خودروی تریلر ترانزیتی حامل کالای قاچاق را در مبدا ورودی نیشابور متوقف کردند.

سردار کریمی گفت: در بازرسی از تریلر ۴۶۷ کارتن شامل انواع لوازم التحریر و اسباب بازی قاچاق که بنابر اعلام نظر اولیه کارشناس پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد قیمت شده کشف شد.

نظر شما