شناسهٔ خبر: 143298 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران:

خانواده شهدای آتش‌نشان به زودی تحت پوشش امور ایثارگران شهرداری قرار می‌گیرند

پلاسکو مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: به زودی خانواده شهدای آتش‌نشان تحت پوشش امور ایثارگران شهرداری تهران قرار می‌گیرند و پیگیر تحت پوشش قرار گرفتن بنیاد شهید نیز هستیم.

به گزارش «نماینده»، مهدی داوری در حاشیه مراسم نخستین سالگرد شهدای آتش‌نشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک سال از حادثه تلخ پلاسکو گذشت و در این حادثه جوانان غیورمندی را از دست دادیم. 

وی گفت: تحمل این فقدان سخت است و از خداوند برای خانواده آنها صبر طلب می‌کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا خانواده شهدای آتش‌نشان تحت پوشش امور ایثارگران شهرداری تهران و بنیاد شهید قرار می‌گیرند، گفت: یکی از اموری که در حال پیگیری هستیم و رایزنی‌های لازم را انجام می‌دهیم این است که بتوانیم حقوق شهدا و خانواده آنها را برآورده کنیم و پیگیر هستیم این مسئله رسما اتفاق بیفتد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خبر داد: به زودی خانواده شهدای آتش‌نشانان تحت پوشش سازمان ایثارگران شهرداری تهران قرار می‌گیرند. در خصوص بنیاد شهید نیز پیگیری‌های لازم در حال انجام است ولی ما باید بر اساس قانون عمل کنیم و نمی‌توانیم فراتر از آن پیش برویم ولی پیگیر هستیم خانواده شهدای آتش‌نشانان تحت پوشش بنیاد شهید نیز قرار بگیرند.

داوری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چه اقدامی برای ایمنی ساختمان جدید پلاسکو در نظر گرفته‌اید، گفت: همه ساختمان‌ها باید دستورالعمل‌ها و ضوابط مربوط به ایمنی را لحاظ کنند تا پروانه ساخت دریافت کنند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه ساختمان تجارت جهانی فردوسی نیز فاقد ایمنی لازم است گفت:‌اگر این ساختمان ناایمن باشد پرونده آن قطعا در سازمان آتش نشانی وجود دارد و در حال بررسی است.

نظر شما