شناسهٔ خبر: 143222 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

تذکر ۲۴ نماینده به رئیس جمهور در مورد اظهارات ماکیاولیستی

روحانی ۲۴ نماینده مجلس در تذکری به رئیس جمهور نسبت به اظهارات ماکیاولی و حاشیه سازی با اعتقادات مردم اعتراض کردند.

به گزارش «نماینده»، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور قرائت شد.

بر همین اساس احمد سالک نماینده اصفهان به همراه ۲۳ نفر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور اعلام کردند در شرایط کنونی رکود اقتصادی، شما باید اقدام جدی برای رفع معضل آب و بیکاری، تولید ملی و فقر نمائید. شما باید از تحریم های جدید آمریکا در قالب برجام جلوگیری نمایید نه اینکه به نقد امامان معصوم مشغول باشید. شما گفتید «همه باید انتقاد شوند و استثناء ندارد. ما در کشور معصوم نداریم، حالا یک وقت امام زمان ظهور کرد، آن وقت هم می شود نقد کرد». تقاضامندیم از برنامه های ماکیاولی، حاشیه سازی و بازی با اعتقادات مردم پرهیز شود. شما خوب می دانید اساس انقلاب اسلامی ما بر اساس اعتقادات اسلامی و قرآنی و عترت بنا شده است.

سالک در تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش نسبت به اجرای سند ۲۰۳۰ انتقاد کرد و گفت: چرا وزارت آموزش و پرورش جلوی اجرای طرح ویلیام گلانسوس روانشناس غرب که بر اساس سند ۲۰۳۰ باشد را نمی گیرد. بخشنامه ۱۰/۶/۹۶ وزارت آموزش و پرورش در راستای تهیه و تدوین برنامه اجرای پوشش حداکثر دوره یکساله پیش دبستانی جهت تحقق اهداف برنامه ۲۰۳۰ است.

علیرضا رحیمی نماینده تهران به اتفاق ۴۶ نماینده دیگر در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به علت تعلل در نگهداری از خانه نیما یوشیج علی رغم ثبت آن در فهرست آثار ملی انتقاد کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما