شناسهٔ خبر: 143214 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حسینی خبر داد

از هفته آینده؛ آغاز جلسات شورای مرکزی جبهه مردمی

حسینی عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی همچنین از برگزاری جلسه شورای مرکزی این تشکل در هفته آینده خبر داد.

به گزارش «نماینده»، سید محمد حسینی عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی،ضمن تایید تشکیل هیأت موسس 10 نفره جبهه مردمی در استان‌ها، در خصوص سازوکار فعالیت آنها اظهار داشت: ساز و کار آن روشن است، در دوره قبل گفته شد که بر چه مبنایی افراد شورای مرکزی انتخاب شده‌اند و شایستگی برخی نادیده گرفته شده، از این رو قرار است در این دوره چتر فعالیت جبهه مردمی فراگیر باشد. 

حسینی تصریح کرد: در این دوره از فعالیت‌ها، همه افراد جبهه انقلاب می‌توانند با این مجموعه همراهی کنند بنابراین وقتی در هر شهرستان و استان مجمع تشکیل و شورای مرکزی آنها مشخص و مجمع استانی را شکل دهند، از این مجامع استانی برای حضور در مجمع ملی دعوت خواهد شد. 

 عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی همچنین از برگزاری جلسه شورای مرکزی این تشکل در هفته آینده خبر داد و یادآور شد: با مشخص شدن سازوکار، اقدامات جبهه با جدیت بیشتری پیش می‌رود.

وی همچنین درباره جزئیات سند راهبردی جمنا به فارس گفت: در این سند ساختار جبهه، کمیته‌هایی که فعالیت می‌کنند و همچنین مجمع استانی و شهرستانی و برنامه‌ها و اولویت‌های راهبردی برای چهار سال آینده از جمله سازوکار انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری بحث و مشخص شده است و انشاالله به تدریج عملیاتی می‌شود. 

نظر شما