شناسهٔ خبر: 143213 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری بسیج

سردار غیب‌پرور:سیستان و بلوچستان منطقه امن کشور است

غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخلاف تصورات معمول، سیستان و بلوچستان منطقه امن کشور است که به لطف معتمدین و ریش سفیدان همواره موقعیت انقلاب در این استان به خوبی درک شده است.

به گزارش «نماینده»، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجتماع سران، ریش سفیدان، متنفذین و معتمدین طوایف و عشایر سنی و شیعه استان سیستان و بلوچستان حضور یافت و با یادآوری ۲۶ دی ماه سالروز فرار جرثومه فساد از کشور گفت: ۳۹ سال پیش در چنین روزی طاغوت زمان، با رهبری امام بزرگوار و دست توانمند مردم از کشور فرار کرد.

وی انقلاب اسلامی را نعمت بزرگی خواند و تأکید کرد: ذکر انقلاب به معنای یادآوری نعمات الهی است که بایستی از سوی همگان قدر دانسته شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به دوران قبل از انقلاب اظهار داشت: کشور عزیز ما در دوران طاغوت کشوری تحقیر شده بود که در مجامع جهانی هیچ جایگاهی نداشته و قابل احترام نبود.

وی به تاراج بردن اقتصاد، فرهنگ و دیانت ایرانیان را اشاره کرد و گفت: نوکر صفتی شاه، آبرویی برای ایران نگذاشته بوده و او تاجایی وابسته بود که حتی برای تغییر رییس دانشگاه تهران از سفیر آمریکا اجازه باید می گرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با یادآوری مجاهدت های مردم در پیروزی انقلاب تصریح کرد: انقلاب اسلامی، عزت و آبرو را در پناه دین مبین اسلام به ما برگرداند و خداوند به واسطه همت امام و خواست مردم برکاتش را نازل فرمود.

وی به عزت ایرانیان در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: امروز در پهنه عالم مردم عزیز ما را به آزادگی و شرافت می شناسند و ایران اسلامی را کشوری می دانند که در مقابل مستکبرین عالم سر خم نکرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج در بخشی دیگر از سخنان خود توطئه های دشمن علیه انقلاب را یادآور شد و خاطرنشان کرد: از لحظه پیروزی انقلاب، دشمن هر کاری می توانسته انجام داده که جنگ ۸ ساله تنها گوشه ای از این فتنه انگیزی است.

وی به حمایت ۵۲ کشور از صدام در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: به لطف مجاهدت های مردم عزیز در تمامی ابعاد پیشرفت کرده ایم از جمله در بُعد علمی در بسیاری از موضوعات جزء کشورهای برتر هستیم.

وی در همین خصوص افزود: در حوزه دفاعی و نظامی کوچکترین مشکلی نداریم و آمریکا نیز به توان دفاعی ما کاملاً آگاه است که اگر کوچکترین ضعفی می دید حتماً به کشور حمله می کرد.

غیب پرور به اختلاف افکنی دشمن میان ملت اشاره کرد و گفت: علی رغم همه فتنه انگیزی ها و توطئه ها همواره دشمنان از ملت ایران سیلی خورده است و از فتنه های خود نتیجه ای نگرفته است.

وی نفوذ را یکی از اصلی ترین توطئه های دشمنان دانست و یادآور شد: نظام سلطه فرهنگ ما را نشانه گرفته تا به خیال واهی خود این انقلاب را از درون تهی و بی محتوا کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: کشور ما به یُمن انقلاب اسلامی هویتی جدید یافته که باید از آن مراقبت کنیم.

وی با اشاره به برخی مشکلات داخلی تاکید کرد: مردم عزیز ما استحقاق همه خوبی‌ها را دارند و مسئولین باید به رفاه و اقتصاد و رشد تعالی این مردم توجه ویژه کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این مردم انقلابی و ولایی بودند که با تمام ناملایمات و سختی و تحریم ها ساخته و در تمام این سرزمین با مقاومت و ایستادگی، آبروی انقلاب را ارتقاء بخشیدند.

وی انقلاب اسلامی را امید همه مستضعفان عالم دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی تمام دار و ندار و مایه حیات امت اسلام است که مستکبران همواره به آن چشم طمع دوختند.

غیب پرور مردم سیستان و بلوچستان را مردمانی غیرتمند توصیف کرد و افزود: برخلاف تصورات معمول، سیستان و بلوچستان منطقه امن کشور است که به لطف معتمدین و ریش سفیدان همواره موقعیت انقلاب در این استان به خوبی درک شده است.

وی با این بیان که همه باید قدر مردم سیستان و بلوچستان را بدانند تصریح کرد: ما افتخار و شان پاسداران و بسیجیان را نوکر مردم می دانیم که بسیج و سپاه از مردم و با مردم بوده و هست.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با یادآوری رشادت های سردار شهید نورعلی شوشتری در خدمت به مردم این استان گفت: خدمت به انقلاب اسلامی یعنی خدمت به مردم؛ مردمی که ۴۰ سال پای این انقلاب با شکوه ایستاده و خواهند ایستاد.

پیش از سخنان رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار معروفی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گوشه‌ای از اقدامات بسیج و سپاه را در این استان گزارش و تنی چند از ریش سفیدان سخنانی را بیان کردند.

نظر شما