شناسهٔ خبر: 143187 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فتاح در سفر به مناطق زلزله‌زده خبر داد

افزایش ۳ برابری «عیدی» مددجویان زلزله‌زده کرمانشاه

فتاح رئیس کمیته امداد گفت: عیدی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان زلزله زده کرمانشاه در آستانه سال ۹۷ سه برابر پرداخت می‌شود.

به گزارش «نماینده»، سید پرویز فتاح با حضور در روستای زلزله زده کوئیک عزیز از توابع شهرستان سرپل ذهاب، ضمن دیدار با خانوارهای مددجو گزارشی از خدمات این نهاد به زلزله زدگان اعلام کرد.

وی با یادآوری اینکه کمک معیشت آبان خانوارهای مددجوی زلزله زده کرمانشاه سه برابر و در آذر ماه نیز دو برابر پرداخت شد اعلام کرد: عیدی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان زلزله زده کرمانشاه در آستانه سال ۹۷ سه برابر پرداخت می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد فقط مسئولیت حمایت از خانواده های مددجو زلزله‌زده را برعهده دارد اظهار کرد: هم اکنون با واگذاری کانکس به تمام خانوارهای مددجو، مرحله اسکان موقت به پایان رسیده است.

فتاح با اعلام اینکه عملیات پی ریزی واحدهای مسکونی مددجویان زلزله‌زده از هفته های گذشته آغاز شده است گفت: واحدهای مسکونی خانوارهای تحت حمایت براساس نقشه های بنیاد مسکن در متراژ های ۶۰، ۶۵ و ۸۵ متری ساخته و تحویل داده می شود.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه کمیته امداد به وعده خود مبنی بر ساخت وتجهیز منزل مددجویان حادثه دیده عمل می‌کند ابراز امیدواری کرد که ساخت منازل مددجویان روستایی مناطق زلزله زده کرمانشاه تا سه ماه آینده به اتمام برسد.

نظر شما