شناسهٔ خبر: 143174 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

چه کسی جلوی اعلام وصول استیضاح "ربیعی" را گرفت؟

ربیعی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس می‌گوید که نمایندگان همچنان اصرار به استیضاح وزیر کار دارند.

به گزارش «نماینده» حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار، با اشاره به عدم اعلام وصول طرح استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی در جلسه روز گذشته(یکشنبه ۲۴دی) پارلمان، گفت:  اگرچه ربیعی در چند روز گذشته در مجلس برای متقاعد کردن نمایندگان برای انصراف از استیضاح خود لابی‌های انجام داد اما موفق به این کار نشد و نمایندگان همچنان اصرار به استیضاح وی دارند.

وی با بیان اینکه در جلسه روز گذشته (یکشنبه ۲۴دی) مجلس علی لاریجانی رئیس مجلس به اکبر رنجبر زاده عضو هیئت‌رئیسه پارلمان دستور داد تا استیضاح علی ربیعی در همان روز و پس از نطق میان دستور  نمایندگان  اعلام وصول شود، ادامه داد: اما پس از آنکه علی لاریجانی ریاست جلسه را به مسعود پزشکیان نایب‌رئیس اول سپرد وی از اعلام وصول طرح استیضاح وزیر تعاون و کار و رفاه امور اجتماعی جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید:
ارائه استیضاح «علی ربیعی» به هیئت رئیسه

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: پس از آنکه پزشکیان مخالفت خود را با اعلام وصول طرح استیضاح ربیعی اعلام کرد برخی از نمایندگان اعتراضاتی را به نایب‌رئیس اول مجلس داشتند.

نماینده مردم سبزوار با بیان اینکه پزشکیان اعلام کرد طرح استیضاح وزیر تعاون باید روز سه‌شنبه اعلام وصول شود، اظهار داشت: این کار نایب‌رئیس مجلس غیر قانونی بود.

نظر شما