شناسهٔ خبر: 143164 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

ارتش هیچ‌گاه اجازه سوءاستفاده به بدخواهان را نداد

ارتش.jpg رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش در دوران پس از دفاع مقدس هیچگاه اجازه نداد بدخواهان نظام با نیات شومشان خدشه‌ای به قداست، صلابت، ولایت‌مداری و اقتدار ارتش وارد کنند.

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که به استان خوزستان سفر کرده است در جمع فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی ارتش در جنوب‌غرب کشور اظهار داشت: دشمن همیشه در کمین است و تلاش می‌کند فرهنگ، دین، ناموس، و شخصیت ما را مورد هدف قرار دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه همیشه باید هوشیار باشیم، تاکید کرد: باید بیدار و هوشیار باشیم اگر غیر از این باشد غافلگیر خواهیم شد و ملتی که غافلگیر شود ذلیل می‌شود. برای اینکه عزت و شرف خود را حفظ کنیم باید هوشیار باشیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی بیان کرد: کارکنان پدافند هوایی چشمان بیدار ملت و شبانه‌روز بیدار هستند و تمام آسمان کشور را با هوشیاری رصد می‌کنند و نتیحه تلاش شما بیداردلان امنیت پایدار آسمان ایران اسلامی است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به متن احکام صادره مقام معظم رهبری در انتصاب وی گفت: موضوع حفظ هوشیاری به ویژه ارتقای هوشیاری آحاد کارکنان ارتش و خانواده‌های آن‌ها مورد تاکید فرماندهی معظم کل قواست.

وی به بصیرت کارکنان ارتش در برخورد با موضوع حوادث اخیر اشاره و اظهار کرد: هوشیاری، ولایتمداری و بصیرت مردم و نیروهای مسلح موجب شد، اغتشاشات و فتنه اخیر نیز در نطفه خفه شود و بار دیگر جلوه‌های اتحاد و همدلی نمایان شود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی افزود: ارتش مشکلات و سختی‌های دوران جنگ تحمیلی را با نجابت و صلابت تحمل کرد و در دوران پس از دفاع نیز هیچگاه اجازه نداد بدخواهان نظام با نیات شوم‌شان خدشه‌ای به قداست، صلابت، ولایتمداری و اقتدار ارتش وارد کنند. ‌

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تدابیر فرماندهی کل ارتش در خصوص بهبود وضعیت معیشتی کارکنان ارتش تصریح کرد: فرمانده کل ارتش با اراده‌ای مصمم و عزم جدی تدابیر مهم و راهگشایی را جهت بهبود وضع معیشتی در دستور کار خود قرار داد و ان‌شاالله در آینده‌ای نزدیک با برنامه‌ریزی‌های هدفمند ایشان خبرهای خوشی از طرح‌های معیشتی شامل کارکنان و خانواده‌های بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر می‌شود.

نظر شما