شناسهٔ خبر: 143158 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بدعهدی و تخلف شهرداری در ساخت مجدد پلاسکو/هفته جاری آغاز عملیات عمرانی ساختمان

رضایی کوچی43 رئیس کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان با تاخیر در ساخت مجدد ساختمان پلاسکو تخلف کرده اند، گفت: طبق اخبار واصله ساخت مجدد این ساختمان در هفته جاری آغاز می شود.

به گزارش «نماینده» محمدرضا رضایی، با اشاره به بدعهدی شهرداری تهران و همچنین بنیاد مستضعفان در خصوص ساخت مجدد ساختمان پلاسکو، گفت: در کمیسیون عمران مجلس با حضور مسئولان مربوطه مقرر شده بود که روند ساخت این ساختمان از ۱۰ آذرماه آغاز شود اما تاکنون این موضوع عملیاتی نشده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تاخیر در آغاز عملیات ساختمان پلاسکو تخلف شهرداری و بنیاد مستضعفان است، افزود: طبق اخبار واصله ساخت مجدد این ساختمان در هفته جاری همزمان با سالروز تخریب آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه برای بررسی صحت و سقم اخبار موجود و روند ساخت مجدد پلاسکو کمیسیون عمران مجلس هفته جاری بازدیدی از محل ساختمان پلاسکو انجام خواهد داد، تصریح کرد: تاخیر در ساخت مجدد این ساختمان به صلاح نبوده و به متضرر شدن کسبه آن منجر می شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تسریع در روند ساخت ساختمان پلاسکو باید با هدف جلوگیری از افزایش نرخ بیکاری در دستور کار مسئولان قرار بگیرد زیرا ادامه این بی توجهی ها نارضایتی ها را افزایش می دهد.

گفتنی است؛ ساختمان پلاسکو در روز پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ پس از ۵۴ سال از زمان ساخت بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت و ۵۶۰ واحد تجاری در آن نابود شد.

نظر شما