شناسهٔ خبر: 143149 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تقدیر سرلشکر باقری از ناجا به منظور کنترل اغتشاشات

سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اغتشاشات و ناآرامی های اخیر گفت: در آشوب‌های اخیر نیروی انتظامی موفق عمل کرد و با متانت، صبوری و اقتدار موضوع را مدیریت کرد.

به گزارش «نماینده»، سرلشکر محمدباقری در حاشیه نشست فصلی فرماندهان نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لازم بود در فرصتی، خدمت فرماندهان محترم نیروی انتظامی از سراسر کشور برسم و از نزدیک از زحمات این عزیزان قدردانی کنم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص عملکرد ناجا در اغتشاشات و ناآرامی های اخیر افزود: نیروی انتظامی در آشوب های اخیر موفق عمل کرد و از فرماندهی خوب برادر عزیز سردار "اشتری" که به سرعت در صحنه حضور پیدا کرد تشکر می کنم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: نیروی انتظامی توانست با متانت کامل موضوع را مدیریت کند، دشمن در حوادث اخیر به دنبال "کشته سازی" و " تلفات" بود که ناجا توانست با صبر و تحمل موضوع را مدیریت و صف مردم را از اغتشاشگران جدا کند. در این ایام شاهد همکاری های بسیار خوبی بین نیروی انتظامی با سایر واحدهای امنیتی چون سپاه و بسیج بودیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در حوادث اخیر شاهد همکاری نیروی انتظامی با سایر دستگاه های کشوری چون وزارت کشور، استانداری ها، شورای تأمین امنیت و ... بودیم.

سرلشکر باقری خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در مدیریت ناآرامی های اخیر بسیار توانمند بود و شاهد توانمندی و ظرفیت خوبی در نیروی انتظامی برای این گونه حوادث هستیم.

وی در ادامه با اشاره به همایش فصلی فرماندهان ناجا خاطر نشان کرد: در این جلسه نیز نقاط ضعف و قوت بررسی، نقاط قوت تقویت و برای رفع نقاط ضعف و کاستی ها برنامه ریزی می شود.

سرلشکر باقری با اشاره به رویکرد مردم داری نیروی انتظامی بیان کرد: ناجا در مسیر انجام مأموریت ها و برای رضایت مندی مردم به خوبی ایفای نقش می کند و انشاء الله شاهد موفقیت های روزافزون نیروی انتظامی باشیم.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی امروز؛ مقتدر و دارای استانداردهای قابل قبول نظام اسلامی است و انشاء الله حرکت در این مسیر با قوت ادامه خواهد داشت و شاهد تلاش مضاعف نیروی انتظامی برای تداوم ثبات، آرامش و امید مردم خواهیم بود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: انشاء الله روز به روز اقتصادی شکوفاتر و زندگی بهتر مردم را شاهد باشیم.

نظر شما