شناسهٔ خبر: 143006 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

برخی موارد طرح ترافیک جدید با ابهام روبرو است

نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران: یکی از ابهاماتی که در طرح جدید ترافیک وجود دارد موضوع عوارض است که باید با دقت بررسی شود ضمن اینکه سایر نهادهای مرتبط نیز از جمله شورای ترافیک تهران و پلیس هم در جریان آن هستند و قطعا نظر آنها نیز در خصوص طرح جدید دریافت شده است.

به گزارش «نماینده»، زهرا نژادبهرام با اشاره به برگزاری جلسات اعضای شورای شهر تهران در خصوص بررسی موارد مختلف طرح جدید ترافیک، اظهار کرد: این جلسات با حضور اعضای شورای شهر تهران و معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شده است.

وی تصریح کرد: این جلسات طی هفته‌های آتی  ادامه خواهد داشت تا بتوانیم ابهاماتی که در طرح جدید ترافیک وجود دارد را مورد بررسی و در نهایت تصمیم گیری کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا لایحه طرح جدید ترافیک در بهمن ماه در صحن شورا بررسی خواهد شد یا خیر، بیان کرد: تلاش می‌شود با رفع ابهامات این لایحه در همین زمان اعلام شده در صحن بررسی شود.

نژادبهرام با بیان اینکه اعضای شورای شهر تهران با کلیات طرح مخالف نیستند، گفت: تنها مواردی در جزئیات طرح وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود و در صورتی که این  ابهامات  برطرف شود طرح نیز تصویب خواهد شد.

وی افزود: یکی از ابهاماتی که در طرح جدید ترافیک وجود دارد موضوع عوارض است که باید با دقت بررسی شود ضمن اینکه سایر نهادهای مرتبط نیز از جمله شورای ترافیک تهران و پلیس هم در جریان آن هستند و قطعا نظر آنها نیز در خصوص طرح جدید دریافت شده است.

نظر شما