شناسهٔ خبر: 142961 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

موافقت ارگان‌های مختلف با اجرای طرح ترافیک جدید

طرح ترافیک رئیس شورای شهر تهران از موافقت اولیه ارگان‌های مرتبط در خصوص اجرای طرح ترافیک سال ۹۷ خبر داد و گفت: پیش بینی می شود طرح جدید با اجماع تمامی بخش‌ها به تصویب برسد.

به گزارش «نماینده» محسن هاشمی رفسنجانی با تاکید بر اینکه شورای شهر تهران با کلیات طرح ترافیک مخالفتی ندارد، اظهار کرد: طرح جدید ترافیک چند ماهی است که در کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران در دست بررسی و پیگیری است.

وی تصریح کرد: طرح اشاره شده دارای محسنات و البته شاید ایرداتی باشد که قاعدتا این موارد در شورای شهر تهران و در کمیسیون تخصصی به آن پرداخته خواهد شد و در نهایت تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: در حال حاضر معاونت حمل و نقل شهرداری تهران جلساتی را سایر مسئولان اعم از شورای ترافیک و پلیس برگزار کرده است و پیش بینی می‌شود طرح ترافیک مورد موافقت سایر بخش‌ها باشد.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: پیش بینی می‌شود که با توجه به پایان بررسی طرح ترافیک در کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران، به زودی این طرح در صحن شورا مطرح و در نهایت تصمیم گیری شود.

وی گفت: اکثریت اعضای شورای شهر تهران با اجرای طرح جدید موافق بوده و این در حالیست که به زودی میزان تعرفه‌های طرح ترافیک اعلام می‌شود.

هاشمی رفسنجانی بیان کرد: البته ارقامی از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به عنوان تعرفه جدید طرح ترافیک ۹۷ اعلام شده که نمی‌توان فعلا آن را تایید کرد و باید منتظر نظر اعضای شورای شهر تهران باشیم.

نظر شما