شناسهٔ خبر: 142776 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دولت برای ایجاد اشتغال نیازی به افزایش قیمت حامل‌های انرژی ندارد

ولی داداشی نماینده مردم آستارا گفت: منابع زیادی در کشور وجود دارد که دولت می‌تواند برای توسعه اشتغال از آنان استفاده کند.

به گزارش «نماینده» ولی داداشی نماینده مردم آستارا با انتقاد از پیشنهاد دولت برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی گفت: افزایش قیمت حامل‌های انرژی به میزانی که دولت در لایحه بودجه ۹۷ لحاظ کرده است، بر روند اقتصادی و معیشتی مردم تاثیر می‌گذارد.

وی با بیان اینکه بعید است مجلس با این پیشنهاد دولت موافقت کند، ادامه داد: افزایش قیمت حامل‌های انرژی و افزایش ۵۰ درصدی قیمت بنزین بسیار زیاد است و بنده به عنوان یکی از نمایندگان ملت با آن به طور جدی مخالفم.

نماینده مردم آستارا تصریح کرد: از آنجایی که میزان یارانه‌ نقدی در بودجه ۹۷ افزایش نیافته و سیاست دولت هم این است که یارانه بخش قابل توجهی از مردم را قطع کند، در این شرایط افزایش حامل‌های انرژی، روند زندگی مردم را از حالت تعادل خارج می‌کند.

داداشی با تاکید بر اینکه دولت برای ایجاد اشتغال می‌تواند از ردیف‌های دیگر  استفاده کند نه از ردیف حامل‌های انرژی، خاطرنشان کرد: منابع زیادی در کشور وجود دارد که دولت می‌تواند برای توسعه اشتغال از آنان استفاده کند و نیازی نیست برای ایجاد اشتغال، قیمت حامل‌های انرژی افزایش یابد.

نظر شما