شناسهٔ خبر: 142413 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تشکیل کمیته پیگیری پرداخت مطالبات دولت به شهرداری تهران

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در خصوص پرداخت مطالبات دولت به شهرداری تهران گفت: در این زمینه کمیته‌ای تشکیل شده و به زودی بخشی از بدهی‌های دولت به شهرداری تهران پرداخت خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه برگزاری همایش چشم‌انداز شهر تهران و افق برنامه ۵ ساله سوم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولویت‌هایی برای برنامه ۵ ساله پیش‌بینی شده است از آن جمله می‌توان به موضوع آلودگی هوا و ترافیک اشاره کرد. مسئله مهمی است که در برنامه مورد توجه قرار گرفته است که علاوه بر موضوع آلودگی هوا و ترافیک توجه ویژه‌ای به موضوع حمل و نقل و فرهنگ شده است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در این برنامه برنامه‌ریزی‌هایی برای افزایش درآمدهای پایدار و همچنین ساختار شهرداری تهران شده است.

وی از ابلاغ سیاست‌های کلان در برنامه شهرداری تهران خبر داد و گفت: به زودی این طرح در صحن شورا مطرح و به شهرداری تهران ابلاغ خواهد شد.

هاشمی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت برگزاری نمایشگاه کتاب در مجموعه شهر آفتاب گفت: در این زمینه نیز جلساتی توسط کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با مسئولان وزارت ارشاد برگزار شده است و به زودی تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در خصوص پرداخت مطالبات دولت به شهرداری تهران گفت: در این زمینه کمیته‌ای تشکیل شده و به زودی بخشی از بدهی‌های دولت به شهرداری تهران پرداخت خواهد شد.

نظر شما