شناسهٔ خبر: 142371 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بودجه ۹۷ پلیس زیرذره بین کارشناسان نیروی انتظامی

منتظرالمهدی سخنگوی ناجا در واکنش به مشکلات بودجه سال آینده و کاهش قابل توجه بودجه مرزبانی در سال آینده از بررسی بودجه سال آینده پلیس توسط کارشناسان نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش «نماینده»، سردار سعید منتظرالمهدی در واکنش به کاهش ۹۳ درصدی بودجه مرزبانی در لایحه بودجه سال آینده کشور و همچنین کاهش عجیب بودجه ناجا در تامین تجهیزات مورد نیاز اظهار کرد: در حال حاضر همکاران ما در حال بازبینی و بررسی کارشناسانه لایحه بودجه سال آینده هستند و تا تکمیل فرایند بررسی نمی‌توانیم نظر خود را در خصوص بودجه سال آینده ناجا اعلام کنیم.

سخنگوی ناجا خاطرنشان کرد:‌ نکته حائز اهمیت آن است که نیروی انتظامی برای انجام ماموریت‌های خود همواره با مشکلات بودجه‌ای مواجه بوده و نیازمند بهسازی، بازسازی و نوسازی زیرساخت‌ها هستیم.

به گزارش تسنیم، به دنبال تقدیم لایحه بودجه سال ۹۷ کشور از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی، بودجه زیرمجموعه ناجا در بخش‌های مهم و قابل تاملی به صورت جدی کاهش داشته و به عنوان مثال بودجه مرزبانی با کاهشی ۹۳ درصدی به حدود ۱۰ میلیارد تومان رسیده است؛ علاوه بر این، در بخش خرید سلاح، تجهیزات و تقویت بنیه انتظامی نیز با کاهشی ۸۰ درصدی بودجه این بخش به ۴۸ میلیارد تومان کاهش یافته است.

برچسب‌ها:

نظر شما