شناسهٔ خبر: 142305 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

گفت‌وگوی نماینده با معاون جدید پارلمانی سپاه پاسداران

سردار جوکار:اقدام اخیر ترامپ نوعی خط شکنی نسبت به مسلمانان است

سردار جوکار معاون پارلمانی سپاه پاسداران با بیان اینکه اقدام اخیر ترامپ نوعی خط شکنی نسبت به مسلمانان است، تصریح کرد: ترامپ سیاستهای پنهان آمریکا را با اقدامات خود بر ملا کرد موضوعی که روسای جمهور قبلی آمریکا آن را پنهان می کردند و چهره واقعی خودشان را مخفی کرده بودند.

سردار محمدصالح جوکار معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با «نماینده»، با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسیمت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس، اظهار داشت: ترامپ سیاستهای پنهان آمریکا را با اقدامات خود بر ملا کرد موضوعی که روسای جمهور قبلی آمریکا  آن را پنهان می کردند و چهره واقعی خودشان را مخفی کرده بودند.

وی افزود: در واقع ترامپ به نوعی سعی در زدن پنبه همه دورویی‌ها و نفاق آمریکایی‌ها را دارد. آنچه که مسلم است باید برای همه تجربه باشد که چهره حقوق بشری و مقابله با تروریسم آمریکا، یک چهره دروغین است.

معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اقدامات رئیس جمهور آمریکا در راستای سیاست های تجاوزکارانه و سلطه گرایانه این کشور است، گفت: ما امروز نیز شاهد نمونه هایی هستیم که از جمله آنها می توان به به رسمیت شناختن سرزمین اشغالی به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی اشاره کرد.

سردار جوکار ادامه داد: اقدام اخیر ترامپ به نوعی یک خط شکنی و هنجارشکنی نسبت به مسلمانان دنیا محسوب می‌شود. و مکان مقدسی که متعلق به مسلمانان جهان است را به عنوان پایتخت یک رژیم اشغالگر محسوب می کند.

وی تاکید کرد: همه کشورهای اسلامی باید اقدام جدی در  این باره انجام دهند و به هیچ عنوان از مواضع و حقانیت خود کوتاه نیایند. سازشی که از سوی آمریکایی ها مطرح شده موضوعی دروغین بود و به نوعی کلاه گذاشتن بر سر کشورهایی است که تا کنون بر سر مذاکره با امریکا حاضر می شدند.

معاون حقوقی و پارلمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تصریح اینکه حنای آمریکایی ها در شرایط فعلی دیگر رنگی ندارد و بازنده اصلی این صحنه خود آنها هستند، اظهار کرد: با توجه به مسائل اخیر می توان این تحلیل را داشت که این اقدامات ناعاقلانه از سوی  امریکایی ها در نهایت منجر به سقوط رژیم صهیونیستی خواهد شد.

سردار جوکار افزود: ما شاهد شگفتی سازی هایی هستیم که تحلیل آنها برایمان دشوار است. دشمنان دست به کارهایی می زنند که اتحاد مسلمانان در راستای نابودی رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته می کند.

نظر شما