شناسهٔ خبر: 142302 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پاسخ سازمان اتکا به اخبار کذب رسانه‌های بیگانه

سازمان اتکا وابسته به وزارت دفاع توضیحاتی درباره اخبار کذب رسانه‌های بیگانه در خصوص اراضی این سازمان ارائه کرد.

به گزارش «نماینده» روابط عمومی سازمان اتکا در پی انتشار خبری کذب در رسانه‌های بیگانه در ارتباط با درگیری نیروی انتظامی با کشاورزان روستای عرب‌نشین جلیزی بالای استان ایلام در خصوص زمین‌های کشاورزی، این سازمان توضیحاتی ارائه کرد.

سازمان اتکا در ادامه اعلام کرد: ‌زمین‌های ۱۲۰۰ هکتاری مجتمع کشت و صنعت جنوب غرب در اراضی واحد دهلران متعلق به سازمان اتکاء وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بوده و در زمان انجام عملیات آماده سازی سیستم‌های آبیاری متاسفانه توسط تعدادی از افراد مورد تعرض قرار گرفته است.

روابط عمومی سازمان اتکا در ادامه افزود:‌ این موضوع بلافاصله به اطلاع مراجع قضایی و انتظامی رسانده شد و ماموران نیروی انتظامی با حضور به موقع و هوشمندانه در منطقه، افراد مزاحمی که قصد ایجاد ناامنی و ممانعت از فعالیت پیمانکاران را داشتند متفرق کردند.

سازمان اتکا یادآور شد: این زمین‌ها دارای سند مالکیت قانونی بوده و هیچگونه مالک شخصی، بومی و منطقه‌ای نداشته‌ است و اخبار منتشر شده در رسانه‌های مغرض در فضای مجازی مبنی بر مالکیت زمین توسط کشاورزان منطقه کذب محض بوده و این سازمان در صورت وجود هرگونه ادعایی آمادگی رسیدگی و پاسخگویی از طریق مراجع قضایی را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما