شناسهٔ خبر: 142294 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

برادر روحانی و جهانگیری تخلفات جدی دارند/ برخی مبارزه با فساد را وجه المصالحه انتقام از رقبا قرار می‌دهند

زاکانی/2 نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: به نظر دوستانی که بعضی مواقع پرچم مبارزه با مفاسد اقتصادی را به دست می‌گیرند، چون به اهمیت موضوع آشنا نیستند می‌خواهندمبارزه با مفاسد را وجه المصالحه انتقام از رقبای خود قرار می دهند.

به گزارش «نماینده»، علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: قبلا به صراحت گفته بودم که هم برادر رئیس جمهور و هم برادر معاون اول رئیس جمهور تخلفات جدی دارند. در هر حال امیدوار هستیم که پرونده‌های آن‌ها رسیدگی و محصول این رسیدگی در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد تا افکار عمومی روشن شود.
وی افزود: امیدواریم ابعاد ماجرای فسادی که توسط این افراد و سایرین انجام شده با اجرای عدالت مشخص و با گرفتن حقوق مردم یک حداقل التیامی حاصل شود.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: یکی آسیب‌های جدی که مبارزه با مفاسد دارد سیاسی شدن، برخورد سیاسی و مواجه ابزاری با این موضوع است و به نظر دوستانی که بعضی مواقع پرچم مبارزه با مفاسد اقتصادی را به دست می‌گیرند، چون به اهمیت موضوع آشنا نیستند می‌خواهندمبارزه با مفاسد را وجه المصالحه انتقام از رقبای خود قرار می دهند.
زاکانی افزود: از این جهت به این آقایان و کسانی که اینگونه مبارزه با مفاسد اقتصادی را خراب و ضایع می‌کنند باید گفت: گه لااقل آزاده باشید و اگر دلتان برای درد و رنج مردم و پیشرفت و اعتلای کشور نمی‌سورد با موانع مبارزه با فساد اینگونه برخورد نکنید و موجب عادی شدن و لوث کردن این موانع نشوید تا دیگران هم نتوانند بیایند و با مفاسد برخورد کنند.

نظر شما