شناسهٔ خبر: 142274 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

در بیانیه جامعه روحانیت مبارز تاکید شد

ترامپ خودشیفته، ابله و گستاخ است

جامعه روحانیت مبارز جامعه روحانیت مبازر با صدور بیانیه‌ای اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسیمت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.

به گزارش «نماینده»، جامعه روحانیت مبازر با صدور بیانیه‌ای اقدام رئیس جمهور آمریکا در به رسیمت شناختن قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 وکان حقاً علینا نصرالمؤمنین (روم-آیه ۴۷)

سلام برقدس - سلام برمبارزان حقیقت - سلام برمظلومان صبور

وسلام بر مؤمنان مقاوم

باردیگر استکبار جهانی چهره کریه و نفرت انگیز خود را در جلوه ی دیگری آشکار کرد و با دم شیطانی خود در آتش تجاوز و توطئه دمید و آن را برافروخته تر کرد.

در حالیکه میرفت فتنه های طولانی مدت دسیسه گران علیه جهان اسلام در سوریه، عراق، لبنان ویمن با مشقات و جان فشانی های ملت های به پاخواسته مسلمان و از خودگذشتگی های جوانان که به ندای وجدان و رهبران حکیم ، خیرخواه و صالح دینی وسیاسی خود لبیک گفته بودند خنثی شود، اما به حکم طغیان گری ،زیاده خواهی وشیطان صفتی مستکبرین صهیونیست ،حمله جدیدی توسط رئیس جمهور خودشیفته، ابله و گستاخ امریکا آغاز شد تا به توهم خود ، جهان اسلام را با مصیبتی دیگر روبرو کنند وشکست و خفت بیشتری براو تحمیل کنند- زهی خیال باطل!!

 امروز دیگر اواخر قرن نوزدهم نیست که بیانیه بالفور توطئه تشکیل رژیم صهیونیستی را توسط دولت استعمارگر بریتانیا رقم بزند، امروز نیمه قرن بیستم نیست تا با توطئه سردمداران جنگ و غارت و تجاوز، رژیم غاصب قدس به رسمیت شناخته شود، امروز سال ۱۹۶۷،۱۹۷۳،۱۹۸۲ نیست که رژیم صهیونیستی براحتی بتواند سرزمین های اسلامی را اشغال کند.

امروز امت اسلامی توطئه ها و جنگ های بزرگی را پشت سر گذاشته و جنگ های ۲۲ روزه و ۳۳ روزه را با پیروزی بر دشمن صهیونیستی تجربه کرده است.امروز انقلاب اسلامی موتور محرکه ساکنان این منطقه حساس جهان است و امروز جمهوری اسلامی پایه های اقتدار ملت اسلام را در اعماق ایمان ، اتحاد ، مقاومت و توکل به قدرت لایزال الهی بنیان نهاده و کاخ بلند بالای عزت و شرف و سرافرازی را بپا داشته است.

امروز زمان تغییر و دگرگونی در مناسبات جهانی است، بی شک اقدام نابخردانه امریکا حتی توسط هم پالکی ها و ایادی و دست نشاندگانش قابل دفاع نیست.

امت اسلامی باید این لحظه را پاس بدارد و با تمسک به حبل الله وحدت و عروه الوثقای مقاومت و با ایمان و هوشمندی ، کاخ های پوشالی و عنکبوتی استکباری و صهیونیستی را ویران سازد، إن شاء الله.

جامعه روحانیت مبارز ملت بزرگ ایران را چون گذشته به پیشتازی در این راه فرا می خواند و امیدوار است با اهتمام همه مسلمانان و حق طلبان و ظلم ستیزان ، وعده الهی پیروزی و عزت نزدیک گردد.

إن تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

جامعه روحانیت مبارز

جمعه ۱۷ آذرماه سال ۱۳۹۶

نظر شما