شناسهٔ خبر: 142223 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ساخت "شناورهای سنگین‌تر برای حضور در اقیانوس‌ها" به‌زودی توسط وزارت دفاع

حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: به‌زودی ملت ایران شاهد ساخت شناورهای سنگین‌تر برای حضور در اقیانوس‌ها توسط وزارت دفاع خواهند بود.

به گزارش «نماینده»، امیر سرتیپ امیر حاتمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم الحاق ناو موشک‌انداز ایرانی "سپر" به ناوگان شمال نداجا در بندرانزلی اظهار داشت: ناو "سپر" نماد خلاقیت، خواستن و توانستن است و امیدواریم وسیله‌ای برای ایجاد امنیت در منطقه شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه ساخت ناو "سپر" به‌طور کامل در داخل کشور اجرا شده است، اعلام کرد: اجرای این پروژه به‌صورت بومی و با همکاری سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و نیروی دریایی انجام شده است.

امیر حاتمی با اشاره به دستاوردهای اجرای پروژه ناو "سپر" خاطرنشان کرد: ساخت این ناو موشک‌انداز بیانگر آن است که جمهوری اسلامی می‌تواند برای تامین نیازهای دفاعی خود در تمامی مراحل طراحی، ساخت و تولید با دقت ورود کند.

وی با بیان اینکه به‌زودی ملت ایران شاهد ساخت شناورهای سنگین‌تر برای حضور در اقیانوس‌ها توسط وزارت دفاع خواهند بود گفت: در تلاش هستیم تا برنامه ۴ ساله‌ای را که برای وزارت دفاع ترسیم کرده‌ایم با قدرت اجرایی کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه اقدامات دفاعی انجام شده در دریایی خزر بیشتر جنبه آموزشی دارد، اظهار داشت: دریای خزر دریای صلح است و خوشبختانه در آن با مسائل امنیتی مواجه نیستیم اما در صورت لزوم آماده‌ایم تا با اقتدار هرگونه ناامنی را خنثی کنیم.

نظر شما