شناسهٔ خبر: 142133 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

جزئیات دیدار جامعه اسلامی مهندسین با مراجع تقلید

جامعه اسلامی مهندسین عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین جزئیات دیدار اخیر تشکل متبوعش با مراجع عظام تقلید را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده»، احمد نیک‌فر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، با اشاره به برگزاری نشست شورای مرکزی تشکل متبوعش و دبیران استانی، اظهار کرد: این نشست ۵ شنبه هفته گذشته در قم برگزار شد.

وی با اشاره به دیدار اعضای جامعه اسلامی مهندسین با مراجع تقلید، ادامه داد: با حضرات آیات یزدی، علوی گرگانی، نوری همدانی و سعیدی دیدار و گفت‌وگو کردیم.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین بیان کرد: در این دیدار محمدرضا باهنر گزارشی از فعالیت‌ها و رویکردهای جامعه اسلامی مهندسین به مراجع عظام داد و آنان نیز رهنمودهایی به ما داشتند.

نیک‌فر درباره جزئیات نشست دبیران این تشکل، گفت: آسیب شناسی نسبت به عملکرد جامعه اسلامی مهندسین در چند سال گذشته و دو انتخابات اخیر انجام دادیم.

وی اضافه کرد: از مدتی قبل بحث بازنگری در راهکارهای جامعه اسلامی مهندسین به استان‌ها ابلاغ شده بود و آنان بعد از بررسی‌های لازم نظر خود را به شورای مرکزی اعلام کرده بودند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین خاطر نشان کرد: همچنین قرار شد استان‌ها برررسی‌های بیشتری را انجام دهند و نظر خود را اعلام کنند  تا مانیفستی برای مسیر پیش‌رو جامعه اسلامی مهندسین تهیه شود.

نظر شما