شناسهٔ خبر: 142122 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

رفتارهای کنگره ملی یمن با نیروهای أنصارالله غیرقابل توجیه است

الحوثي43 رهبر جنبش أنصارالله یمن ضمن انتقاد شدید از رفتارهای کنگره ملی این کشور در قبال نیروهای أنصارالله گفت: چنین رفتارهایی غیرقابل توجیه است.

به گزارش «نماینده» عبدالملک الحوثی رهبر جنبش أنصارالله یمن از رفتار کنگره ملی این کشور در قبال انصارالله به شدت انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: رفتارهای کنگره ملی یمن با نیروهای أنصارالله غیرقابل توجیه است.

عبدالملک الحوثی در ادامه سخنان خود گفت: رفتارهای کنگره ملی در قبال انصارالله کاملا مشکوک است. این کنگره باید از این رفتارهای غیرمسئولانه دست بکشد.

وی افزود: من از همه عقلاء و افراد با تدبیر می خواهم که برای حل و فصل بحرانی که در صنعاء به وجود آمده است،   نقش اساسی و محوری را ایفا کنند.

الحوثی ادامه داد: امروز لازم است تا همگان مسئولیت پذیر بوده و برای مقابله با متجاوزان سعودی دست همکاری به دستگاه های امنیتی یمن بدهند.  

رهبر جنبش أنصارالله گفت: از علی عبدالله صالح می خواهم تا گام های مثبتی را در راستای کمک به تلاش ها برای پایان دادن به بحران کنونی در صنعاء، بردارد.

وی ادامه داد: علی عبدالله صالح باید عاقلتر از یک عده شبه نظامیِ بی تدبیر باشد و به تلاش ها برای خاموش کردن فتنه در صنعاء کمک کند.؟

الحوثی افزود: هر اختلافی میان انصارالله و کنگره ملی قابل حل است. باید با شبه نظامیان فتنه گر مقابله کرد. ما اگر خطایی کرده باشیم مسئولیت آن را می پذیریم، انتظار داریم که کنگره ملی هم همینگونه رفتار کند.  

رهبر جنبش أنصارالله ادامه داد: امروز تمامی مقرهای حزب کنگره ملی دارای امنیت است. همچنین منازل رهبران این حزب از امنیت بالایی برخوردار است.  

برچسب‌ها:

نظر شما