شناسهٔ خبر: 142020 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

از همراهی با «صدام» چه نفعی بردید که دوباره مقابل مردم ایران ایستادید؟

حسن نوروزی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: غربی‌ها می‌خواهند افکار عمومی را از شکست مفتضحانه داعش در عراق و سوریه دور کنند به همین دلیل پروپاگاندا و جنگ روانی علیه ایران و جبهه مقاومت به راه انداخته اند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم، با اشاره به بیانیه دفتر ترامپ مبنی بر اینکه هماهنگی های لازم میان آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها علیه حزب الله و لبنان ایجاد شده است، اظهار داشت: همراهی فرانسه با آمریکا علیه جبهه مقاومت و حزب الله لبنان قطعاً به ضرر این کشور تمام خواهد شد.

وی افزود: در جریان جنگ تحمیلی شاهد بودیم که فرانسوی‌ها به کمک‌های مالی و مشاوره ای رژیم بعث اقدام کردند و هواپیماهای جنگی در اختیار انها قرار دادند اما همان زمان که جمعیت ایران ۳۰ میلیون نفر بود، فرانسوی‌ها از همراهی با سیاست های خصمانه آمریکایی ها چه نفعی بردند که این بار بخواهند با همراهی آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت سودی عایدشان شود.

نوروزی با بیان اینکه سیاست‌های خصمانه فرانسوی‌ها اعتبار بین المللی و منطقه‌ای این کشور را از بین می‌برد، درباره تصورات برخی غربگراها مبنی براینکه حضور فرانسه در برجام می تواند تضمینی برای اجرای این توافقنامه از سوی غربی‌ها باشد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی هیچ نیازی به فرانسوی‌ها ندارد. مسیر ما مشخص است. ما می‌توانیم با اتکا به قدرت داخلی و با تکیه بر کمک های جبهه مقاومت مشکلات‌مان را حل کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه تصمیمات خصمانه غرب علیه حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران آن‌ها را به هلاکت می‌برد، خاطرنشان کرد: غربی ها می‌خواهند افکار عمومی را از شکست مفتضحانه داعش در عراق و سوریه دور کنند به همین دلیل پروپاگاندا و جنگ روانی علیه ایران و جبهه مقاومت به راه انداخته اند.

نظر شما