شناسهٔ خبر: 142000 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بیانیه تبریک کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به سردار سلیمانی

سلیمانی کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین طی بیانیه‌ای پایان حاکمیت داعش در عراق و سوریه را به حاج قاسم سلیمانی تبریک گفت.

به گزارش «نماینده»، کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین طی بیانیه‌ای پایان حاکمیت داعش در عراق و سوریه را به سردار حاج قاسم سلیمانی تبریک گفته است.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

(آیه ۲۱۸ -بقره) «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَالَّذِینَ هَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْفِی سَبِیلِ اللّهِأُوْلَئِکَ یَرْجُونَ رَحْمَتَاللّهِوَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِیمٌ»

سردار سرافراز اسلام سرلشگر حاج قاسم سلیمانی(دامت توفیقاته)

سلام علیکم

بعد از حمد و ثنای خدای سبحان، درود و تحیت وافر بر روان پاک و ارواح مطهر شهدای مدافع حرم و امام شهیدان و عرض ارادتی خالصانه محضر جنابعالی و همه ی  کسانی که با ایثار و جهاد فی سبیل الله فصل زرینی در تاریخ را جاودان ساختند.

این حماسه و شور عاشورایی در عصر ما بیانگر رشادت­هایی از جنس خون که با نهایت تلاش و توکل به آستان ربوبیت علاوه بر حفظ و اعتلای نظام اسلامی و التیام آلام رنج کشیده ها و دفاع از مظلوم، مبارزه با سیاست های خباثت آلود و جنایت کارانه ی اشقیای زمان، جریان تکفیری صهیونیستی و شجره‌ی خبیثه‌ئی بنام داعش که زاییده تفکر اسلام آمریکایی و ایادی آنها بود را از بین برد.

امروز ما در کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین این روز را به همه بشریت تبریک و تهنیت عرض  نموده  و امیدواریم این حرکت و اجماع منطقه ای علیه ظلم مشهود و جنایت مهمور به انسانیت، نقطه عطفی در تاریخ بشریت ماندگار شود تا همه ی آزادی خواهان جهان را در از بین بردن غده سرطانی بشریت، رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل که منشاء همه خیانت ها و خباثت ها نه تنها در منطقه بلکه در جهان  بوده، بسیج نماید و مانع تولد و پرورش فرزندانی ناخلفی همچون داعش باشند، که با بیرق هایی به ظاهر اسلامی که همان اسلام آمریکایی بوده است، چهره ی منور اسلام ناب محمدی (ص) را  خدشه دار کنند.

اینک استکبار جهانی و صهیونیسم کودک کش و ایادی خبیث و حامیان خونخوارشان در منطقه، پس از این شکست و رسوایی مفتضح درصدد آن شدند، با برنامه ریزی های جامع و هزینه های هنگفت توسط جریان تکفیری و مرتجعین منطقه، آتش تفرقه و کینه توزی و بدخواهی میان امت های اسلامی ایجاد و ایدئو لوژی اسلام هراسی را در جهان ترویج دهند و  در بین امت اسلامی اعم از شیعه و سنی با نیت مبارزه با تروریسم و حقوق بشر با هدف منحرف کردن جهاد امت اسلامی و از بین بردن جبهه مقاومت ضدّ صهیونیستی و تضعیف جریان های مقاومت در منطقه گسترش دهند.

ملت بزرگ و عزیز ایران به فرزندان مومن و انقلابی و فداکار خود افتخار می کند و پرچم ظلم ستیزی و حمایت از انسانهای مظلوم را تحت زعامت ولی امر مسلمین و دلیرانی همچون جنابعالی تا نابودی صهیونیسم جهانی بر زمین نخواهند گذاشت، بلکه همگان را به صلح و عدالت و برابری دعوت می کنند.

و اینک  امید است با بهره گیری از جمله حضرت امام راحل (ره) که فرمودند : فلسطین مسئله اول اسلام است، را نصب العین و چراغ راه مبارزات جهانی قرار دهیم و همگان را به خدمت انقلاب و آرمان مقدس فلسطین  فرا     خوانده و با نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و ریشه دار کردن این هدف والا تا آزاد سازی مسجد الاقصی و کل سرزمین فلسطین از پای نخواهیم نشست و هیچ گاه اجازه نخواهیم داد ملت عزیز فلسطین قربانی منافع زورگویان  و ساده لوحی دوستان گردد.

در پایان این فتح الفتوح مبارک را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران، خدمتگزاران نظام مقدس و بویژه به جنابعالی و همه رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای جبهه جهاد و مقاومت در سراسر جهان دوام توفیقات و برای مردم مظلوم فلسطین رهایی از ظلم مسئلت می نماییم.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین 

۱/۹/۱۳۹۶

۳ ربیع الاول ۱۴۳۹

۲۲ نوامبر ۲۰۱۷

نظر شما