شناسهٔ خبر: 141926 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

با تمام توان قدرت دفاعی را تقویت می‌کنیم

امیر حاتمی وزیر دفاع گفت: ا تمام توان قدرت دفاعی را تقویت می‌کنیم و حرف به هیچکس گوش نمی‌دهیم و از هر توطئه دیگر دشمن سربلند بیرون خواهیم آمد.

به گزارش «نماینده»، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی در همایش بزرگداشت شهدای مدافع حرم که عصر امروز در مصلی امام خمینی تهران برگزار شد، ضمن تبریک شکست و زوال گروه تروریستی و جنایتکار داعش به همه رزمندگان محور مقاومت و رهبری اظهار داشت: ما نظامی ها موقعی که عملیاتی به پایان می‌رسد، می‌دانیم مراحل بعدی کار ادامه دارد و تا دشمن هست، جهاد ادامه دارد.

حاتمی گفت: ما در منطقه ای هستیم که به دلیل شرایط و اهمیت آن هرروز با توطئه دشمنان مواجهیم. ایجاد گروه داعش اولین آنها نبود و آخرین این توطئه ها نیز نیست.

وی ادامه داد: ۶ سال پیش ابتدا گفته می‌شد که اینها یک گروه مبارز علیه حاکمیت یک کشور هستند و می‌خواستند چهره جنایتکار آنها را پنهان کنند اما امروز بر همه روشن است که با توطئه بزرگی روبرو بودیم که توانستیم آن را شکست دهیم.

وزیر دفاع گفت: آنهایی که این توطئه بزرگ را طراحی کردند باور نداشتند این توطئه کشف شده و محور مقاومت بسرعت برای مقابله با آنها آماده شود.

حاتمی خاطرنشان کرد: اینکه امریکایی‌ها می‌گفتند ۲۰تا۴۰ سال طول می‌کشد تا با این گروه مقابله شود، پیامی به داعش بود که یعنی ما طی این سال‌ها از شما حمایت می‌کنیم اما بسیج رزمندگان منطقه آنها را به شکست وا داشت.

وی گفت: پیروزی بر داعش این پیام را به ما داد که مهم نیست ما چقدر توان داریم مهم این است که هرچه توان داریم پای‌کار بیاوریم و به خدا توکل کنیم.

وزیر دفاع افزود: آنها می‌خواستند با داعش یک فتنه و تفرقه دائمی در جهان اسلام ایجاد شود اما به کمک مدافعان حرم و محور مقاومت، عکس این موضوع در حال شکل گیری است و پایه امت واحده گذاشته شده است.

حاتمی گفت: امروز برای همه ملت‌های منطقه روشن شد که راهی جز مقاومت وجود ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: با تمام توان قدرت دفاعی را تقویت می‌کنیم و حرف به هیچکس گوش نمی‌دهیم و از هر توطئه دیگر دشمن سربلند بیرون خواهیم آمد.

نظر شما