شناسهٔ خبر: 141869 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

وعده حاج قاسم در روز تشییع شهید حججی محقق شد

سلیمانی دو ماه قبل و در روزهایی که ایران اسلامی غرق در شور انقلابی بواسطه تشییع پیکر شهید حججی بود، حاج قاسم سلیمانی وعده‌ای در رابطه با مبارزه با تکفیری‌ها در منطقه داد که دیروز این وعده محقق شد.

به گزارش «نماینده»، پنجم مهرماه گذشته سردار عراقی جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید حججی ، با اشاره به صحبت‌های سرلشکر سلیمانی درباره نابودی داعش تا سه ماه آینده، گفت: سرلشکر سلیمانی خبرهای راهبردی از تحولات منطقه دارند. انشاءالله در آینده این خبر فرمانده نیروی قدس سپاه محقق و عملیاتی خواهد شد.
 
روز بعد نیز ویدئویی از سخنان فرمانده محبوب سپاه قدس در جمع مردم لنگرود منتشر شد. سردار قاسم سلیمانی در این مراسم که به مناسبت یادبود شهدای این شهر برگزار شد سرلشکر سلیمانی گفت: انتقام خون شهید حججی را خواهیم گرفت و داعش، این غده خطرناک ساخته شده به دست آمریکا و اسرائیل را ریشه کن می کنیم.
 
روز گذشته اما با ادامه محاصره و شکست‌های پی در پی گروه تروریستی داعش در شهر «بوکمال»، رزمندگان سوری بر اکثر مناطق این شهر مسلط شدند. شهر بوکمال آخرین مقر برای حضور تروریست های داعش بود و به عبارتی با مسلط شدن رزمندگان سوری بر آن داعش حیات فیزیکی خود را از دست داده و نابود شد، تا اینگونه وعده حاج قاسم سلیمانی محقق شود.
 
به امید روزی که خبر محقق شدن وعده رهبر معظم انقلاب در خصوص نابودی رژیم صهیونیستی کمتر از ۲۵ سال آینده را منتشر کنیم.

نظر شما