شناسهٔ خبر: 141758 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

قائم‌مقام آستان قدس: با تمام قوا به کمک مردم زلزله‌زده رفته‌ایم

بختیاری قائم مقام آستان قدس رضوی گفت که برخی معاونین و مسئولان این آستان در منطقه زلزله حضور دارند و اقلام و امکانات مورد نیاز زلزله‌زدگان ارسال شده است.

به گزارش «نماینده»، سید مرتضی بختیاری قائم‌مقام آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تسنیم ضمن ابراز تاسف و تاثر از حادثه زلزله غرب کشور، اظهار داشت: بنا به دستور و پیام رهبر معظم انقلاب تمام مسئولان و قوا موظف به حضور پررنگ در حوزه خدمت رسانی به مردم آسیب‌دیده هستند.

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی حسب فرمایش و دستور صریح تولیت محترم خود با تمام قوا به میدان آمده است، افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید تمام مسئولین بدون معطلی مردم شریف و عزیز منطقه را از بحران به وجود آمده خارج کرده و خدمت‌رسانی به آنان تسریع یابد.

سید مرتضی بختیاری در پاسخ به این سوال که مسئولین آستان قدس رضوی تاکنون چه کمک‌هایی به منطقه و مردم مظلوم آسیب‌دیده داشته‌اند، افزود: تاکنون برخی معاونین و مسئولین آستان قدس به نمایندگی در منطقه حضور پیدا کرده و حسب نیازسنجی اتفاق افتاده اقلام و امکانات مورد نیاز به آن جا ارسال شده است.

وی افزود: در حوزه خوراک، پوشاک و سرپناه سعی شده با توجه به بضاعت خود هر آن چه که مدیریت بحران و دیگر عوامل درخواست داده‌اند به منطقه ارسال شود که این روند ادامه دارد.

نظر شما