شناسهٔ خبر: 141739 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

دهقانی تشریح کرد؛

فعالیت اتاق بازاریابی ایران در سطح شرکت‌های داخلی و خارجی

اتاق بازاریابی مدیر روابط عمومی اتاق بازاریابی ایران فعالیتهای این اتاق را در زمینه بازاریابی در سطح شرکت‌های داخلی و خارجی را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده»، رضا دهقانی مدیر روابط عمومی اتاق بازاریابی ایران در تشریح فعالیتهای این مجموعه اظهار داشت: سایت اتاق بازاریابی ایران به نشانی  www.otaghebazaryabi.ir براساس نیاز صنایع و کسب و کارهای کوچک و بزرگ و با هدف توسعه بازار، فروش و بازاریابی برای صاحبان بنگاههای اقتصادی تشکیل شده است.

وی افزود: در این سایت سعی بر آموزشهای آنلاین در حوزه های بازاریابی پیش‌بینی شده که بازاریابان عزیز را در کلاس‌ها و دوره‌های بازاریابی در دانشگاه‌های معتبر دعوت نموده تا گامی موثر در صنعت بازاریابی که چالش بزرگ امروز صنایع است برداشته باشد.

مدیر روابط عمومی اتاق بازاریابی ایران با یان اینکه سایت اتاق بازاریابی ایران با عضویت مدیران بازاریابی و بازاریابهای صنایع تولیدی و توزیعی سعی بر تهیه نقشه مسیر بازاریابی در جهت فروش و ارتباط با مشتریان را دارد، گفت: این سایت با بهره‌گیری از متخصصان و کارشناسان خبره در زمینه‌های مختلف در نظر دارد در سطح اول شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای در داخل کشور از نظر میزان فروش، آموزش بازاریابان و کیفیت کالاهای ارائه شده در قالب قوانین و مقررات حاکم بر این صنعت قرار گیرد و در مرحله بعد به فکر حضور و فعالیت در بازارهای جهانی است.

دهقانی در مورد نحوه عضویت در سایت اتاق بازاریابی ایران تصریح کرد: مدیران بازاریابی و بازاریابان محترم جهت ثبت نام در سایت اتاق بازاریابی ایران می توانند با معرفی نامه از شرکت مربوط به فعالیت خود و با مهر و امضای بالاترین مقام شرکت و یا سازمان با قید عنوان بازاریاب و یا مدیر بازاریابی با ورود به بخش عضویت بازاریاب ثبت نام نموده و کارت عضویت بازاریابی سایت را به صورت آنلاین دریافت نمایند.

برچسب‌ها:

نظر شما