شناسهٔ خبر: 141475 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

اعلام میزان بدهی‌ها شهرداری از دولت پس از تشکیل کارگروه ویژه

محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: به زودی میزان بدهی‌های دولت به شهرداری و بالعکس مشخص و در نهایت کارگروه ویژه ای برای فرایند پرداخت آنها مشخص خواهد شد.

به گزارش «نماینده»، محسن هاشمی رفسنجانی با اشاره به دستورات جلسات شورای شهر تهران در طی ماه‌های گذشته، اظهار کرد: با توجه به تعیین اعضای شورای شهر تهران در سازمان‌ها و دستگاه‌های وابسته به شهرداری، این موارد در دستور کار قرار گرفته و در نهایت نمایندگان مشخص شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به فعالیت کمیسیون‌های شورای شهر تهران، بررسی طراح‌ ها در دستور کار کمیسیون‌ها قرار دارد که در جلسات آتی شورا در صحن شورا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به حضورش در کربلا در اربعین و نظارت بر فعالیت شهرداری تهران، گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته این سفر طی هفته جاری انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین به حضور اعضای شورای شهر تهران در جلسات، گفت: ما تاکید زیادی بر حضور منظم اعضا داریم که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داده است.

وی در ادامه به پیگیری مطالبات شهرداری از دولت اشاره کرد و گفت: کارگروهی در این زمینه تشکیل شده و به زودی میزان دقیق بدهی‌ها مشخص خواهد شد و در نهایت فرایندی برای پرداخت آنها پیش بینی خواهد شد.

نظر شما