شناسهٔ خبر: 141395 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جلسات بی‌محتوا و دیر و زود رفتن‌های «آقای رئیس»

شورای شهر در این دوره از شورا؛ هر جلسه اتفاقات جدیدی رقم می‌خورد و رسانه ها را غافلگیر می‌کند از برگزاری با تاخیر جلسات گرفته تا منتظر شدن خبرنگاران پشت در بسته و حالا هم که گیت ورود و خروج برای خبرنگاران گذاشتند.واقعا شورایی‌ها از چه می‌ترسند!

به گزارش «نماینده»،   شورای دوره پنجم که نزدیک به ۲ ماه است کار خود را آغاز کرده برای پاسخ به اعتمادی که مردم به آنها کرده بودند جلسات هفتگی خود را از یک جلسه علنی به دوجلسه تغییر داده و ادعا کردند که این دوره از شورا، شفافیت حاکم می شود و شورایی خواهیم داشت از جنس شیشه ای!

هنوز دیری نپاییده بود که جلسات اضطراری و خصوصی قبل از آغاز جلسات تشکیل شد با این عنوان که این جلسات همفکری است تا مبادا در جلسه صحن تذکرهایی رد و بدل شود که در شأن اعضا نباشد.

جلسات شورا پنجمی ها که در ابتدای کار با اتفاقات جالبی در شهرداری اعم از انتخاب شهردار، انتصاب معاونین بازنشسته نجفی در شهرداری و هزینه بیش از یک میلیاردی برای خرید خودرو و ۲۱ تبلت مصادف شد در شرایطی که به اعتقاد خودشان، شهرداری در وضعیت بد مالی قرار داشته و با بحران رو به رو است.

بماند که در این میان برخی از اعضا ژست مردمی گرفته و کادوی بازنکرده را پس فرستادند.

در این دوره از شورا؛ هر جلسه اتفاقات جدیدی رقم خورده که رسانه ها را غافلگیر می‌کند از برگزاری با تاخیر جلسات گرفته تا منتظر شدن خبرنگاران پشت در بسته و حالا هم که امروز گیت ورود و خروج برای خبرنگاران گذاشتند و لیستی تهیه دیدند تا هر خبرنگاری اجازه ورود به صحن را نداشته باشد.

حالا باید پرسید که واقعا این شورای لیست امیدی‌ها از چه چیزی می ترسند که هربار به هربهانه ای برای حضور خبرنگاران مانع تراشی می کنند؛ یکبار به بهانه «جلسات همفکری» و یکبار به بهانه «ساماندهی و حفظ امنیت جلسه!»

در جلسات این دوره که خود شورایی ها به محتوای ناکارآمد مصوبات گلایه داشتند شاهد حواشی دیگری مثل آزادشدن نوشیدن چای و نسکافه در صحن شورا و دیر و زود رفتن های «آقای رئیس» بودیم.

شورایی ها در جلسه امروز شورا هم با دعوت از قاری بین المللی در آغاز جلسه خواستند رنگ و بوی خاصی به جلسه بدهند تا شاید جلسات از این همه خستگی و ناکارآمدی درآید این در حالی است که در شوراهای قبل خود اعضا قرآن تلاوت می کردند.

نظر شما