شناسهٔ خبر: 141390 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

کاتسا تحریم سپاه نیست، تحریم اقتصاد کشور است

سرلشکر جعفری/2 فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز آمریکا میخواهد از ملت ایران بیعت بگیرد و اربعین یک «نه بزرگ» به این خواسته آمریکاست.

به گزارش «نماینده»، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در همایش جهان بدون ترور که صبح امروز برگزار شد گفت: به برکت خون شهدا و ایستادگی ملت ایران جهان دارد به معنا ومفهوم پیام اربعین پی می بریم و آن مبارزه با ظلم و مخالفت و سلطه پزیری است.

 وی افزود: امروز آمریکا میخواهد از ملت ایران بیعت بگیرد. اربعین یک نه بزرگ به این خواسته آمریکاست.

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا بداند هرچه فشار اقتصادی و تحریم را بیشتر کند، اراده ملت ایران در افزایش توان دفاعی و موشکی بیشتر می شود و برد و دقت موشک‌ها را بیشتر خواهند دید.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه بزودی داعش در سوریه از بین می‌رود و سرزمینی دست آنها نخواهد ماند هرچند ممکن است آثار آنها در جامعه بماند، گفت: شهادت و شهادت طلبی در راه مبارزه با ظلم درسی است که از عاشورا آموختیم و شهید حججی و دیگر شهدا ایستادگی  در راه خدا از امام حسین(ع) آموختند و عزیز شدند.

جعفری با اشاره به شکست های پی در پی آمریکا و هم پیمانان این کشور در منطقه گفت: مگر حزب الله لبنان با خفت و خواری، تجاوز اسراییل را از لبنان دفع نکرد و در ۳۳ روز بزرگ ترین ارتش منطقه را شکست نداد؟

وی افزود: مگر مردم ستم دیده فلسطین با حمایت ایران بر ارتش اسراییل غالب نشد و القاعده و داعش در منطقه شکست نخوردند؟ مگر شاهد شکست خفت بار ارتش سعودی در برابر مردم یمن نیستیم؟ شما چه زمانی می خواهید از این همه شکست در برابر مردم مسلمان منطقه درس بگیرید؟

سرلشکر جعفری تجهیز شدن جامعه به ابزار نظامی را یکی از راه های مقابله با استکبار دانست و گفت: ایران که کانون مبارزه با ظلم است باید بیش از دیگران به توانمندیهای دفاعی و مشکی مجهز شود.

وی ادامه داد: آمریکا به دنبال توطئه علیه ایران است و امروز آنها تحریم های کاستا را به بهانه توان موشکی و حقوق بشر اجرا می کنند. البته سپاه و توان موشکی بهانه است و آنها اقتصاد کشور را هدف قرار داده اند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ایرانی ها بارها زورگویی آمریکا مانند جنگ هشت سال و حمایت از صدام دیده اند. آنها حادثه یازده سپتامبر را برای تجاوز به کشورهای منطقه به وجود آوردند و حوادث سالهای ۷۸ و ۸۷ را برای شکاف بین مردم ایران و مردم و حاکمیت ایجاد کردند.

وی خطاب به سران امریکا گفت: توافق برجام چه دستاوردی برای مردم ما داشت؟ شما همچنان به فریبکاری خود علیه مردم ایران ادامه می دهید.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: آمریکایی ها مطمئن باشند هرچه تحریم ها و فشارها بیشتر شود حجم، برد و ساخت موشک های ایران سرعت بیشتر خواهد داشت.

فرمانده کل سپاه گفت: امریکا بداند ملت غیور ایران از توان موشکی و دفاعی خود دفاع خواهد کرد. ما این ادعا را در دوران دفاع مقدس ثابت کردیم و عمل ۴۰ سال ایران بیانگر این واقعیت است که ملت پای حرف خود می ایستند. ملت ایران برای مقابله با آنها آمده است و تاریخ ما سرشار از این ایستادگی ها است.

 وی با بیان اینکه آمریکای ها باید به فکر آبروی خود در سطح جهان باشد گفت: امروز همه می دانند که آمریکا حامی اول تروریسم و حکومت های ظالم مانند عربستان در جهان است.

سرلشکر باقری تاکید کرد: در برابر ظلم آمریکا همه کشورهای مظلوم شاهد هستند که ایران تنها حامی آنها در برابر ظلم است و به همین دلیل هر روز بر نفوذ معنوی انقلاب اسلامی ایران در منطقه و جهان بیشتر می شود و همه آزادگان جهان می دانند اگر کمک های ایران نبود لبنان هنوز در دست رژیم صهیونیستی  بود و ملت عراق و سوریه و افغانستان همچنان در آتشی که آمریکا در منطقه روشن کرده اند می سوخت.

وی با اشاره به جنایات داعش و گروهای تروریستی در عراق و سوریه گفت: اگر کمک های مستشاری، مادی و معنوی ایران در سوریه و عراق نبود امروز داعش در این کشورها حکومت می کرد و دست در دست آمریکا خون مسلمانان را می ریخت.

وی ادامه داد: با رشادت مدافعان حرم در چند روز آینده شاهد پایان تصرف سرزمینی داعش خواهیم بود البته آنها به صورت زیر زمینی به جنایات خود ادامه می دهند.

سرلشکر جعفری با اشاره به محبوبیت ایران در سطح منطقه و جهان گفت: محبوبیتی که ایران دارد نتیجه همین اقدامات است. همه میدانند ایران مرکز آزادی و حامی مدافع حق و آزادگان جهان است و مظهر مقاومت و ایستادگی به فرماندهی  رهبری معظم انقلاب است.

وی افزود: نام فرماندهان و شهدا پشت آمریکا را لرزانده و با اتکا به خداوند این راه ادامه دارد. صدای شکست استخوان استکبار شنیده می شود و شکست های پی در پی آنها را در منطقه شاهد هستیم.

سرلشکر جعفری خطاب به جوانان گفت: مگر حزب الله بزرگترین ارتش منطقه را شکست نداد؟ مگر با حمایت انقلاب اسلامی ایران مردم مظلوم فلسطین بر رژیم صهیونیستی غالب نشدند و ارتش آمریکا در عراق و افغانستان شکست نخورد؟

وی امریکا را خطاب قرار داد و گفت: با این همه شکست چرا درس نمی گیرید؟ ایستادگی در برابر ملت ها محکوم به شکست است همانند شکستی که آمریکا در برابر ملت ویتنام و ایران خورد و این شکست ها ادامه دارد.

فرمانده کل سپاه گفت: اگر در انتظار یک جهان بدون ترور و تروریسم هستیم باید به دنبال جهانی بدون آمریکا باشیم. تجربه ایران اسلامی و اتفاقات اخیر این را به خوبی نشان می دهد.

وی ادامه داد: ایران راه خود را ادامه می دهد و نتیجه این ایستادگی ها پیروزی های بسیاری است که جوانان ایران اسلامی به آن دست یافته اند.

نظر شما