شناسهٔ خبر: 141376 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز

گفتار درمانی برای سپرده گذاران موسسات مالی پول نمی شود/ باید پول مردم برگشت داده شود

پژمانفر/2 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه گفتار درمانی برای سپرده گذاران موسسات مالی اعتباری پول نمی شود، افزود: باید پول مردم برگشت داده شود.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام و المسلمین نصراله پژمانفر نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۸۰ نماینده مجلس خواستار حضور رئیس جمهور در صحن مجلس برای پاسخگویی به مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی اعتباری از جمله موسسه کاسپین هستند، گفت: در پی بروز مشکلات موسسات مالی اعتباری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح سوال از رئیس جمهور را کلید زدند و خواستار حضور روحانی در صحن مجلس شدند.

وی با بیان اینکه سوال از رئیس جمهور حدود چهار ماه در مجلس معطل مانده، افزود: امروز دوشنبه با حضور نمایندگان متقاضی و علی مطهری نائب رئیس دوم مجلس، نشستی در این زمینه برگزار می شود تا تصمیم نهایی گرفته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به جلسات برگزار شده در قبل در این زمینه گفت: آقایان فقط حرف می زنند و آنچه می گویند عمل نمی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر تصریح کرد: آقایان باید بدانند گفتار درمانی برای سپرده گذاران موسسات مالی اعتباری پول نمی شود. باید پول مردم برگشت داده شود تا مشکلات حل شود.

وی افزود: مردم پول خود را می خواهند و تا مانی که پول مردم برگشت داده نشود، سوال از رئیس جمهور به قوت خود باقی است.

نظر شما