شناسهٔ خبر: 141253 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جنگ نرمی که علیه ایران انجام می شود بی سابقه است

سردار جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: میزان هجمه فرهنگی و جنگ نرمی که بر علیه ایران انجام می شود بی سابقه است و برای مقابله با این هجمه باید اجزای آن درک شود.

به گزارش «نماینده»، سردار سید مسعود جزایری رییس تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو های مسلح با حضور در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه دیدار کرد.

سردار جزایری در این جلسه اظهار داشت: خدارا شاکریم که در سازمان راهبردی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) حضور یافتیم و وقتی به تعابیر مقام معظم رهبری دقت می کنیم میبینیم ایشان با چه عمقی به مسائل نگاه می کنند و چه تیز بینی در خصوص تفکیک پدافند هوایی داشتند.

رییس تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انقلاب ما فرهنگ محور است و فرهنگ بر اساس نیروی انسانی شکل می گیرد و باید توجه ویژه ای به کارکنان سربازان، خانواده ها و بازنشسته ها انجام شود و به خصوص حوزه سربازان که مثل فرزندان ما هستند و باید این جوانان را انقلابی و متدین تربیت کنیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: میزان هجمه فرهنگی، جنگ نرمی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می شود بی سابقه است و برای مقابله با این هجمه باید اجزای آن درک شود و باید بسیار تلاش کنیم تا بتوانیم در مقابل این جنگ نرم باشیم.

سردار جزایری تصریح کرد: برای ارتقاء دایمی روحیه دفاعی باید مدلهای مختلف آن را یاد بگیریم و به کار ببریم که مسئله معرفت افزایی و بصیرت افزایی که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارند یکی از ابزار های این کار است.    

نظر شما