شناسهٔ خبر: 141239 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

مجلس شرایط حضور مالباختگان کاسپین در خیابان مردم را فراهم کند

نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران از مجلس و سایر تصمیم‌گیرندگان درخواست کرد تا شرایطی فراهم شود تا اعتراض‌کنندگان به عملکرد موسسه کاسپین در خیابان مردم اعتراضات خود را پیگیری کنند.

به گزارش «نماینده»،  زهرا نژادبهرام در جریان شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: آزادی تجمعات در قانون اساسی پیش‌بینی شده و در این خصوص موارد لازم قید شده است.  

وی تصریح کرد: روز گذشته تعدادی از معترضین به عملکرد موسسه کاسپین در میدان ابن‌سینا در منطقه ۱۲ تجمعی را داشتند که البته این تجمعات در هفته‌های گذشته در خیابان مردم و  ضلع جنوبی خیابان مجاهدین اسلام در مجاورتمجلس شورای اسلامی صورت می‌پذیرفت.  

عضو شورای شهر تهران با اشاره به محدودیت‌هایی که در هفته‌های اخیر برای حضور تجمع‌کنندگان در خیابان مردم پیش‌بینی شده است، بیان کرد: با توجه به این محدودیت‌ها تجمع‌کنندگان خیابان‌های دیگر را برای بیان خواسته‌هایشان و دلایل تجمع‌شان انتخاب کرده‌اند که در این بخش از مجلس و تصمیم‌گیرندگان درخواست می‌شود که شرایطی فراهم شود تا تجمع‌کنندگان در همان خیابان مردم در مجاورت مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کنند و موارد و مشکلات خود را به اطلاع نمایندگان و مسئولان مربوطه برسانند.  

نظر شما