شناسهٔ خبر: 141087 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حل مشکلات اقتصادی ترجمه شعار مرگ بر آمریکا است

رئیسی/* تولیت آستان قدس رضوی گفت: حل مشکلات اقتصادی مردم و ایجاد اشتغال ترجمه شعار مرگ بر آمریکا است.

به گزارش «نماینده»، حجت السلام سید ابراهیم رئیسی صبح چهارشنبه در تجمع طلاب حوزه های علمیه خراسان که در مدرسه علمیه نواب مشهد برگزار شد اظهارکرد: به برکت انقلاب اسلامی پرچم توحید و خداخواهی در تمام روابط سیاسی و اقتصادی در کشور به دست امام راحل برافراشته شد.  

وی افزود: امروز در همه منطقه دست برتر مربوط به جمهوری اسلامی و کشورهایی است که از این نظام الگو گرفته اند می باشد.  

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر ما بارها استکبار جهانی را به تعقل و تدبر دعوت کردند اما آنها گوش شنوا ندارند و می خواهند جمهوری اسلامی نباشد.  

رئیسی بیان کرد: طبق آیات قرآن به پیمان و سخن دشمن نمی توان اعتماد کرد که بارها رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع تاکید کردند.  

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: برجام مهم ترین  سند برای بی اعتمادی به آمریکاست.

وی تاکید کرد: آمریکایی ها تهدید کردند و گفتند قدرت هسته ای ایران قابل تحمل نیست و در مقابل رهبر معظم انقلاب اعلام کردند ما به دنبال سلاح هسته ای نیستیم و فن آوری هسته ای را می خواهیم که آنها گفتند نباید داشته باشید.  

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: آنها باید بدانند ملت ایران با وجود همه تحریم ها توانست به توانمندی هسته ای دست یابند و هیچ گاه در برابر دشمن سر فرود نخواهد آورد.  

وی گفت: ملت ایران آمریکا را در جهان مستاصل کرده و برای اینکه نشان دهیم به میثاق خود پایبند هستیم در خصوص موضوعات هسته ای مذاکره کردیم.  

عضو مجلس خبرگان اظهارکرد: قبل از اینکه آنها به تعهداتشان عمل کنند ما پیش پرداخت هایی را پرداخت کردیم که نباید انجام می شد و باید مواظب بد عهدی ها بود.  

رئیسی خاطرنشان کرد: اگر روزی آمریکا به ما لبخند زد و روز دیگر یک رئیس جمهور بی ادب این کشور به ما توهین کرد برای ما تازگی ندارد و هیچ کدام از این رفتار ماهیت استکباری آمریکا را در نگاه ملت تغییر نخواهد داد.  

وی گفت: اروپای ها همچنان می گویند در خصوص قدرت موشکی ایران باید مذاکره کنیم که در پاسخ آنها می گوییم راهبرد شما در محدود کردن قدرت موشکی و منطقه ای ایران هرگز قابل مذاکره نیست.  

رئیسی بیان کرد: ما هیچ مشکلی در تعامل با دنیا نداریم اما با حفظ اقتدار و باید همه بدانند قدرت بازدارندگی دفاعی ما قابل مذاکره نیست و تحت هیچ شرایطی اجازه بازرسی از تاسیسات نظامی خود را نمی دهیم.  

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: ما تجربه برجام را داریم و موضوع پلیس خوب و بد را فراموش نمی کنیم و حالا نقش پلیس بد به آمریکا داده شده و باید بدانند ماهیت آنها را شناخته ایم و زبان صحبت با ملت ایران باید مناسب و افتخار آمیز برای ایرانیان باشد.  

وی تاکید کرد: مگر می شود آمریکا کنار رود و ما برجام را با اروپا ادامه دهیم زیرا ایران پیش پرداخت های خود را داده و حالا نوبت آمریکاست که به تعهدات خود عمل کند.  

رئیسی گفت: سپاه برخواسته از مردم است و اینکه می خواهید قدرت ایران را در منطقه مهار کنید شدنی نیست زیرا نظام ایران در دل ملت های منطقه جا دارد و ارتباطی به دولت آن ها ندارد.  

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر برجام برای ملت ما منافع نداشته باشد از برجام عبور خواهیم کرد زیرا قرار بود تمام تحریم ها برداشته شود نه با تغییر رئیس جمهور آمریکا سپاه در لیست تحریم ها قرار گیرد و پس از آن انزوای ایران را دنبال کنند.  

وی گفت: دولت مردان ما باید بدانند مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن آنها را مجبور به عقب نشینی می کند و تنازل در برابر دشمن باعث بیشتر شدن خواسته های آنان می شود.  

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: معیشت مردم و گره گشایی از مشکلات باید مورد توجه قرار گیرد زیرا عدم توجه به این موضوعات دقیقا خواسته دشمن است و بهبود شرایط اقتصادی ترجمان شعار مرگ بر آمریکا است.

نظر شما