شناسهٔ خبر: 141072 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

دولت درآمد ۶ ماه کشور را کجا خرج کرد؟

حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ،چگونگی خرج و دخل دولت در ۶ ماهه اول سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده» حمیدرضا حاجی‌بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، از نشست مشترک برخی از نمایندگان با مسئولان سازمان برنامه و بودجه برای تدوین بودجه سال ۹۷ کل کشور خبر داد و گفت: مسئولان سازمان برنامه و بودجه اعلام کردند که به دنبال پیاده‌سازی برخی سیاست‌ها در بودجه‌نویسی سال ۹۷ هستند.

وی با بیان اینکه برخی از سیاست‌های که اعلام شد در بودجه سال ۹۷ اعمال می‌شود مورد قبول نمایندگان است، ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه به دنبال این موضوع است که برای برخی از ردیف‌های متفرقه در بودجه سال ۹۷ تعریف مشخصی داشته باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: درباره برخی از بودجه‌های ملی در بودجه سال آینده نیز تصمیماتی اتخاذ می‌شود و بودجه را به سمت عملیاتی شدن خواهد برد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه در حال حاضر بودجه کشور پاسخگوی تمامی مسائل کشور نیست، اظهار داشت: در ۶ ماهه اول سال‌ جاری تقریباً درآمدهای دولت هزینه جاری شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید براینکه اگر بودجه نوشته شده برای سال آینده در جهت شفاف‌سازی و عملیاتی شدن حرکت کند، قطعاً نمایندگان نیز از آن حمایت می‌کنند، افزود: در آن جلسه نیز به نمایندگان به مسئولان سازمان برنامه و بودجه اعلام کردند اگر بودجه‌نویسی سال آینده در راستای شفاف‌سازی و عدالت محور باشد قطعاً در پارلمان از آن حمایت می‌کنیم.

نظر شما