شناسهٔ خبر: 141049 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

جنجال نماینده اصلاح‌طلب مجلس در یادواره شهید حججی

نماینده اصلاح طلب مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان توضیحاتی درباره واکنش تند نماینده سمنان در مجلس در یادواره شهدای مدافع حرم ارائه داد.

به گزارش «نماینده»، مقصود درودی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان با اشاره به حواشی پیش آمده در یادواره شهدای این دانشگاه، گفت: روز گذشته (دوشنبه ۲۴ مهر)  مراسم یادواره شهدای مدافع حرم سمنان و همچنین شهید محسن حججی با حضور خانواده شهدای مدافع حرم در تالار امیرکبیر دانشگاه برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم از نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی دعوت شده بود تا در مراسم حضور بیابد. در اواسط برنامه مجری مراسم اشعاری در مدح شهدای مدافع حرم قرائت کرد که تنها در یک بیت آن تعریضی به ماجرای سلفی نمایندگان با موگرینی صورت گرفت. در این هنگام نماینده سمنان از جا بلند شد و با سر دادن شعار "الله‌اکبر" گفت که برگزارکنندگان مراسم از آمریکا و داعش بدترند و ما در حال سوءاستفاده از شهدا هستیم.

درودی خاطرنشان کرد: پس از ترک سالن توسط این نماینده مجلس، بیرون سالن برخی دانشجویان به این رفتار او اعتراض کردند که باز هم نماینده سمنان شروع به توهین به دانشجویان کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان با بیان اینکه متأسفانه انتظار نداشتیم که نماینده سمنان طاقت یک بیت نقد را نداشته باشد، گفت: این رفتار عضو فراکسیون امید در حضور خانواده محترم شهدای مدافع حرم صورت گرفت که البته بعد از ترک سالن مراسم توسط وی، مراسم به‌ روال طبیعی خود ادامه یافت.

نظر شما