شناسهٔ خبر: 141047 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حدادعادل:

ترامپ می‌خواهد برجام را دستمایه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی قرار دهد/ مسئولان باعزت و قدرت در برابر برنامه آن‌ها بایستند

حداد عادل غلامعلی حدادعادل بابیان اینکه ترامپ می‌خواهد برجام را دستمایه‌ای برای ضربه‌ زدن به انقلاب اسلامی ایران قرار دهد، گفت: ما باید هوشمند باشیم و به آن‌ها راه ندهیم. 

به گزارش «نماینده» غلامعلی حدادعادل در جمع خبرنگاران بابیان اینکه ترامپ می‌خواهد برجام را دستمایه‌ای برای ضربه‌ زدن به انقلاب اسلامی ایران قرار دهد، گفت: ما باید هوشمند باشیم و به آن‌ها راه ندهیم.  
اینکه بخواهند بحث هسته‌ای را مقدمه مباحث موشکی قرار دهند یعنی می‌خواهند سلطه آمریکا را با برجام به ایران برگردانند.

وی افزود: توقع ما این است که مسئولان باعزت و قدرت در برابر برنامه آن‌ها بایستند. در حال حاضر اروپایی‌ها به‌گونه‌ای حرف می‌زنند که به نحوی در مقابل ترامپ قرار نگیرند یعنی مخالفت صریح نکنند و از طرفی از مزایای برجام هم برخوردار شوند.

حداد عادل در رابطه با تلاش مسئولان آمریکایی برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست‌ها عنوان کرد: این‌ها نشان می‌دهد راه ما در مقابل تروریست‌ها درست بوده است.  

وقتی تروریستی که آن‌ها به قول کلینتون خودشان درست کرده‌اند به‌واسطه نیروهای سپاه و امثال مدافعان حرم و شهید حججی با ایستادگی نیروهایی مثل سپاه در حال نابودی هستند بنابراین آن‌ها باید هم از سپاه پاسداران ناراحت باشند.

نظر شما