شناسهٔ خبر: 141043 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خبرگزاری دانشجو

ناراحتی دولت از ارائه آمار قاچاق کالا در کشور!/ با تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قصد «مچ‌گیری» نداریم

شهاب نادری43 عضو هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص گفت: با این تفحص خواهان پالایش و شفاف سازی در مناطق آزاد و مناظق مرزی کشور هستیم.

به گزارش «نماینده» شهاب نادری عضو هیئت رئیسه کمیته تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به آخرین روند پیگیری و بررسی این کمیته، اظهار داشت: باید در زمینه آمار ورود کالاهای قاچاق از سازمان مناطق آزاد و گمرک گزارشاتی دریافت می کردیم که هنوز این سازمان‌ها مستندات خود را در این زمینه ارائه نداده اند.

وی با بیان اینکه نباید مرزهای کشور را به راحتی رها کنیم، افزود: در حال حاضر از تمامی ظرفیت های موجود مرزهای کشور استفاده نمی کنیم و آن را به حال خود رها کرده ایم.

نادری با تاکید براینکه تحقیق و تفحص از سازمان های مرتبط با بحث قاچاق کالا و واردات به معنای مچ گیری نیست، تصریح کرد: با این تفحص خواهان پالایش و شفاف سازی در مناطق آزاد و مناظق مرزی کشور هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه اعلام برخی آمارها درباره واردات کالاهای قاچاق به کشور توسط این کمیته ناراحتی دولت را به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که این کار به نفع سازمان های مربوطه است و برای جلوگیری از این فرآیند مذبوح انجام می شود.

نظر شما