شناسهٔ خبر: 141039 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

هزینه پیاده‌روی اربعین برای زائران چقدر تمام می‌شود؟

پیاده روی اربعین43 سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس میزان واقعی هزینه‌های زائران برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین را تشریح کرد.

سیدحسن حسینی‌شاهرودی سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند اخذ هزینه از زائران مراسم پیاده‌روی اربعین امسال، گفت: هزینه سفر برای زائرانی که در مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین شرکت می‌کنند باید متناسب با درآمدها و هزینه‌های معمول جاری باشد تا همگان بتوانند از برکات این سفر معنوی بهره ببرنند.

وی از بررسی میزان هزینه‌های مراسم پیاده‌روی اربعین در فراکسیون حج و زیارت مجلس خبر داد و افزود: قرار است هفته آینده و پس از بازگشت نمایندگان از سرکشی به حوزه‌های انتخابیه نشستی در فراکسیون حج و زیارت مجلس با حضور مسئولان سازمان حج پیرامون برنامه‌ریزی‌های مراسم پیاده‌روی اربعین خواهیم داشت.

سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس هزینه‌های حضور زائران در مراسم پیاده‌روی اربعین از سوی ایران را متناسب دانست و خاطرنشان کرد: برخی هزینه‌ها از سوی طرف عراقی از قبیل میزان نرخ روادید تعیین شده که این مسئله نیز نمی‌تواند تأثیری بر افزایش هزینه‌ها داشته باشد که این میزان ۴۰ دلار مشخص شده است.

حسینی‌شاهرودی تأکید کرد: مجلس از تناسب هزینه‌های پیاده‌روی مراسم اربعین استقبال می‌کند.

نظر شما