شناسهٔ خبر: 141035 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حاجی‌دلیگانی خبر داد

طرح نمایندگان برای مقابله با تهدیدات اخیر آمریکا در مورد ایران

حاجی دلیگانی/2 نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی از طرح جمعی از نمایندگان برای مقابله با تهدیدات اخیر هیأت حاکمه آمریکا در خصوص جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش «نماینده» حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جمعی از نمایندگان به دنبال اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا، طرحی به منظور مقابله با تهدیدات اخیر هیأت حاکمه آمریکا تهیه کرده‌اند.

وی افزود: این طرح پس از نهایی‌شدن هفته آینده با قید فوریت به هیأت‌رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این طرح به دنبال اظهارات اخیر ترامپ علیه ملت ایران و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز به کار بردن نام جعلی خلیج عربی بجای خلیج فارس، با کمک صاحب‌نظران و نخبگان در حال تهیه است.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: نمایندگان در این طرح دولت را مکلف کردند و در خصوص مقابله با این زیاده‌خواهی‌های آمریکا و نقض مکرر برجام توسط این کشور و در راستای استیفای حقوق ملت ایران علیه آمریکا و کشورهایی که در سطح منطقه از این سیاست‌های آمریکا پیروی می‌کنند، اقدامات مقتضی را صورت دهد.

وی افزود: تقویت بنیه دفاعی در حوزه موشکی و ماهواره‌های فضاپیمای غیرنظامی از دیگر موارد قابل ذکر در این طرح است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همچنین دولت در این طرح مکلف شده تا علیه منافع آمریکا در سراسر جهان اقدامات لازم و متناسب را صورت دهد.

نظر شما